• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Türbanlı kızlar hakkında görüşleriniz nedir? Sizce güzelleri var mi?

zararziyan
zararziyan Takip Et
Xper 2 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Hakaret küfür ya da herhangi bisey olmasın lütfen sadce dış görünüş olarak fikrinizi almak istiyorum.
Türbanlı kızlar hakkında görüşleriniz nedir? Sizce güzelleri var mi?
Cevapla
Nedir Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • elifzeynepakın
    elifzeynepakın Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Allah askina en son 1990larda kalmaniz gerekiyordu. Yeter yahu bize şöyle bakmakdan bir vazgecin. Allah sana verdiği kalcayi, yüzü, fiziği turbanlilara da verdi. Sen ne kadar kadinsan turbanlilarda o kadar kadin. Ayrıca sanki farklı gezenden gelmiş canli turu gibi davraniyor bu konuda çoğu kişi. Tercih meselesidir adam turbanli esi, sevgilisi, sevdiğio olması taraftarı değildir. Kimse bizi begensin daha çok yakisiyor aman seksi olalim diye kapanmiyorum ben. Lütfen sizde bu pazarlama cumlelerine bir son verin artik.

    1
    5 Yorumla
    • Cedric9
      Cedric9
      +1 yıl

      Sonuna kadar katılıyorum.. Siz ve sizin gibiler sıfır; diğerleri belki ikinci el, belki bitpazarı piyasası..

      Yorumla
    • elifzeynepakın
      elifzeynepakın
      +1 yıl

      Hayir bakin yanlis anlamayin acil insanları da kotulemiyorum en samimi arkadasim acil mesela. Benim derdim yani kizdigim nokta bunun bir beğenme stiline cevrilmesi. Allah rizasi için yapiyorum kardeşim benimde inancim bu yani kimsenin beğenmesi umrum değil herkes de bunu anlasin artik. Ayrıca altına daracik pantalon giyip vücudunun tüm hatlarini ortaya biraktiktan sonra başörtü rakamlara ben turbanli demiyorum sizde demeyinde bize yazik olmasin bari..

      Yorumla
    • Araf123
      Araf123
      +1 yıl

      Ne başını kapat altını göster, Ne altını kapat üstünü göster. Hepsini kapat İmanını göster! – Necip Fazıl KISAKÜREK

      Yorumla
    • elifzeynepakın
      elifzeynepakın
      +1 yıl

      Evet cokda doğru bir söz ayni acidayiz bu konuda

      Yorumla
    • Araf123
      Araf123
      +1 yıl

      Anlatmak zor işte...

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • witchcat
    witchcat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 54%
    +1 yıl

    güzeli var, iyi niyetli olanı var, düzgün kapananı var, hosgörülüsü var, dinini kalbindede yaşayabileni var, önyargısızı var
    diger taraftanda başörtüsünü kullananı var
    ben bir ateistim
    ve insanların belirli bir yaştan sonra kapanmasını anlayışla karşılayabiliyorum
    sadece küçük yaşta kapanmaya gerçekten karşıyım en azından 18 19 yaşından önce kapanmamalı bence bir kadın.
    ve kapananlarda bunu kullanmak için degilde gerçekten dininin geregi olarak kullanmalı süslükten çıkmalı başörtü.

    1
    16 Yorumla
    • sizofrenkarinca
      sizofrenkarinca
      +1 yıl

      Bir ateist olarak bunu söyleyebildiğin için helal olsun sana.

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      aslında olması gereken bu insanlar din, inanç için birbirlerini öldürüyorlar buna gerek yok herkesin düşünceleri farklı kendimi bildim bileli ateistim ve bu yüzden birçok arkadaşımı kaybettim ama birçok kişiylede inancları farklı olmasına ragmen arkadaşım ve birçoguda kapalı dinibütün insanlar
      hoşgörünün oldugu yerde kavgada olmaz insanlar bunu anlamıyorlar.

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Her sözünde sana katılıyorum sadece küçük yaşta kapanma hariç, bizim dinimiz kız çocuklarının kapanmasını ergenlik çağına girip normal bir bayan gibi vucudunda değişiklikler olmaya başlamasıyla emreder, daha küçük çocukların arada bir başörtüsü takmasıda anne ve babaların onu şimdiden başörtüsüne ve kapanmaya alışmasını sağlamaktır, dikkat ederseniz küçük çocuklar bir kapalı bir açıktırlar,
      Allah için kapananlardan Yüce yaratıcım razı olsun.

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Bir şeyi merak ettim siz ateistsiniz
      sizi hangi dinden olanlar ayırım yapmıyor daha sıcak karşılıyor?

      Yorumla
    • curlyboy
      curlyboy
      +1 yıl

      böyle ateistlerde var aynı düşünce içindeyim bir müslüman olarak herkez istediğini yapmalı dinde zorlama olmamalı ve herkez kendisine sonuçta yapıyor bunu biri için cennete veya cehenneme gitmeyeceğiz sonuçta beni ben ilgilendiririm gibisinden düşünüyorum.

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      bence hoşgörünün dinle alakası yok pek. Ateist olan pek çok insan veya gayri müslim herkese hoşgörü bekliyoruz diye kendilerini savunurken müslümanların veya kendi dini dısında olan insanların inancıyla alay ediyor saygı gösteremiyor aynı teistlerde ateistlere ve deistlere saygı gösteremiyor malesef bu ülkemizde çok var.

      kesinlikle öyle herkesin inancı kendini baglar ancak öneride bulunursun veya bilgi verirsin onuda dinlersin haklı oldugu yerde susar dinlersin ama insanlar hep benim dedigim dogru diye düşündügü için hoş olmuyor.

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      eya kendi dini dısında olan insanların inancıyla alay ediyor * yazmışım din degil inanç yazacaktım düzeltiyorum.

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Benim dinim hoşgörü dinidir gerçekte islam dinini yaşayan bir müslüman hangi dine veya dinsizliğe mensup kim olursa olsun küçük görmez ayırım yapmaz tarih boyunca islam dini çarpıtılıp müslümanlar bir terörist gibi tanıtıldı merak edip araştıranların hepsi müslüman olmuştur kaynaklar gösterebilirim, cevapların için çok teşekkür ediyorum.

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      merak edip araştıranların hepsi müslüman olmustur**
      bu çok saçma bir cevaptı.
      hepsi müslüman olduysa müslümanlıgı bende araştırdım ben müslüman olmadım o halde hepsi müslüman olmamıs bir kısmı müslüman olmus.
      birçok arkadaşım var müslüman olupta araştırdıktan sonra müslümanlıktan dönen ya da müslümanlıgı arastırmasına ragmen müslüman olmayan.
      ayrıca kuranda birçok ayet var her zaman gözüme takılır

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      3 Ali Imran / 118


      "Ey iman edenler, sizden olmayanları dost edinmeyin; onlar, sizi şaşırtmakta kusur etmezler, sıkıntıya düşmenizi arzu ederler. Baksana, öfkeleri ağızlarından taşmaktadır; sinelerinin gizledikleri ise daha büyüktür. Eğer düşünürseniz, sizlere ayetleri açıkça bildirdik. "


      5 Maide / 51


      "Ey iman edenler, yahudilerle hıristiyanları dost edinmeyin! Onlar, birbirlerinin dostlarıdırlar. İçinizden her kim onlara yardaklık ederse, muhakkak o da onlardandır. Allah ise zulmedenleri doğru yola çıkarmaz. "


      5 Maide /57


      "Ey iman edenler, ne sizden önce kitap verilenlerden dininizi eğlenceye alıp oyuncak yerine koyanları ne de kafirleri dost tutmayın! Allah'tan korkun, eğer inananlar iseniz. "

      bunlar birkaçı yani islamiyete göre müslümanla gayri müslim arkadaslık edemez.

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Birincisi sen islam dinini tam anlamıyla arştırmamışsın
      İkincisi senin kurandan verdiğin örnek doğru ama ben alt yazımda dost ediniriz diye bişey söylemedim dost edinmeyiz ama herkese eşit mesafede yaklaşırız ayırım olmaz tarihimizde osmanlıya bakarsan hiçbir zaman kendi dininden olmayanları dost edinmemiş ama ayırımda yapmamış yani bir müslümandan daha aşağı görmemiş diğer dinlerde veya ateizimde böyle bir incelikten tek bir örnek gösterebilirmisin? müslümanlıklardan dönenlere gelince onlar işin ciddiyetini tam kavrayamayan ne yaptığını bilmeyen yaş ilerledikçe yaptığının yanlış olduğunu anlayan kişilerdir ki çok azı hariç çoğu geri müslüman olmuştur, söylediklerimi tam anlaman için islamı iyi araştırmanı tavsiye ederim

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      13 yasımdan beri inançlar hakkında elimden geldigince bilgi edinmeye calısıyorum ve kuranın mealini defalarca okudum. Ateizm bir din degil yani herkes ateizmi kendine göre yaşıyor bu yüzden böyle bir örnek görülmemistir diyemezsin ateistlerin çok çok büyük bir kısmı insanları kesinlikle inançlarına göre degerlendirmiyor ateist arkadaşlarımdan biliyorum ve kendimden biliyorum. bir insana dininden dolayı kin tutmak onu düşman gibi görmekte saygısızlıktır onun düşüncelerine saygı duymuyorsunuzdur eger onu dışlıyorsanız. Ateizm konusunda haklı oldugun noktalar var bunlardan biriside Ateistliği hava atmak için seçen insanlar hoş hava atılacak birşey degil din inanç konuları ama buda çok nadir birçok insan yaşı ilerleyince aksine Müslümanlıktan ayrılıyor özellikle günümüzde birçok insan müslümanlıktan kopuyor bunun sebebide insanların artık dogmatiklikten uzaklasıp araştırmaya baslaması sorgulamadan dinini inancını seçenleri hoş görmüyorum.

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Sen araştırmalarını kısıtlı bir alanda yapmışsın, biriki uydurukçu tarihçi ve kitapların yalan yanlış anlatmasından islamı anlayamamışsın neyse ben seni bu konuda sık boğaz etmek istemem ama şunuda söylemeden geçmiyecem evdeki küçük bir aile düşün kendi arasında bir birlerine saygı çerçevesinde kurallar var demi? işte islam dinide böyle, biyerde kural yasak yoksa orda insanlar azgınlaşır herkes bir yerlere çeker anlaşmazlığa düşülür benim dinim tabiri caizse ne hava atmak, ne diğer din ve insanlardan üstün olmak, ne başkasını aşağılamak içindir benim dinimi (gerçek anlamda) yaşayandan hiç bir şekilde insanlığa zarar gelmez, müslümanlar içinde kötüler ara bozucular mutlaka çıkmıştır buna islam dini kötüdür denilemez, burada kusurlu olan müslümandır islam dini değil, Araştırıp müslüman olanlar Bir müslümanlardan değilde Kuran'ı iyice okuyupta araştırmışsa islamı anlayabiliyor sonradan müslüman olan bir amerikalının dediği gibi iyiki islamı müslümanlardan değilde kurandan öğrenmişim.

      Yorumla
    • witchcat
      witchcat
      +1 yıl

      benim yaşamımda kuralda yasakta yok ama tertemiz bir hayatım var birçok arkadasımında öyle kötülükten kurallar yüzünden uzak duruyorsan bu seni iyi yapmaz kötülük yapmaktan korkan kötü biri yapar islamiyetin insanların karakterine bir katkısı yok karakter dinle inancla olmaz. müslüman olanlar kötü kesinlikle demiyorum ama müslümanlıgın insanların karakterine hiçbir şekilde katkısı yok iyilik insanın kişiliğinde olur inancında degil. araştırma konusunda gelince yeri geldi çok çok iyi müslümanlarla bilgili insanlarla konustum yeri geldi müslümanların yazdıdgı kitapları okudum kuranı farklı kaynaklardan okudum ve benim müslümanlıgı seçmememin en önemli sebebi çogu insanında yaptıgı gibi mantık calıstırarak gitmek
      neyse daha fazla uzatmak istemiyorum çünkü bos konusuyoruz iyi günler..

      Yorumla
    • KızgınAdam66
      KızgınAdam66
      +1 yıl

      Rabbime şükürler olsun müslüman bir anne ve babadan müslüman olarak dünyaya geldim, Ben sana ne söylesemde sen kendi bildiğinden vazgeçmeyeceksin
      küçük bir notuda sana iletip cevabımı bitiriyorum benim bir arabam var bu araba kendiliğinden üremedi bir üreticiden aldım ve ben bunun direksiyonuna geçip sürmez eksiğini gidermezsem bu araba yürümez tıpkı kainatın bir yaratıcısı olduğu gibi takip edilmezse dünyanın yaşanılır hali olmaz o halde beni ve kainattaki tüm canlı cansız varlıkları bir yaratan ve yöneten var Rabbime dua edicem inşallah Allahım sanada doğru yolu bulmayı nasip eder İyi günler

      Yorumla
  • randolph33
    randolph33 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    birini sevmek değer vermek gurursuzluksa evet ben gurursuzum onursuzluksa onursuzum ben 25 senedir onurum şerefim için yaşadım sanada bravo beni yıllar sonra ağlatmayı başardın gurur duy kendinle ne de olsa ben GURURSUZUM ONURSUZUM sen ne kadar öyle düşünsende ben kimseye onursuzluk yapmadım ben Sevdim Sevdim

    0
    1 Yorumla
    • randolph33
      randolph33
      +1 yıl

      Mesaj Atamiyorrum Sana Maşallah butun takip etriklerin erkek maasallah

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 19,2b cevap paylaştı.

    iddia oynamam..içinden ne çıkar bahtına

    4
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Asadfadsf:)))

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

52

Cevap

  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 10,3b cevap paylaştı.

    Güzelliğin türbanla tesettürle alakası nedir? Güzel olan güzeldir. ki zaten bu bile göreceli bir kavramken biz neyi konuşuyoruz burada?
    Tesettürün amacı zaten insanlar tarafından dikkat çekmemek, ilgi görmemek içindir. Bunu sırf yakıştığı için vb sebeplerle kullanıyorsa kişi ona tesettürlü demem ben.

    5
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Dogrusun.

      Yorumla
  • Mavidogramacı
    Mavidogramacı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kapalı bayanlar daha dikkat çekici bana göre ve daha alımlılar gözlerimi alamıyorum şahsen ve dıştan bakılacak tek yerleri güzel gözleri :)

    2
    2 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      :) bekledgim cevplardan bir tane daha harikasin :)

      Yorumla
    • Mavidogramacı
      Mavidogramacı
      +1 yıl

      Öyle ama acık bayanların heryerine bakıyosun kapalı bayanların gözlerine bakmak daha bir başka yapıyor insanı cok hossunuz hepiniz

      Yorumla
  • sade-vatandaş
    sade-vatandaş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 52%
    +1 yıl

    Niye guzel olmasınlar ki...ha türbanlı ha acik ne fark var ki guzeklik acisindan...

    1
    4 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
    • sade-vatandaş
      sade-vatandaş
      +1 yıl

      peki sen türbanlı mısın

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Hayr değilim

      Yorumla
    • sade-vatandaş
      sade-vatandaş
      +1 yıl

      o halde örtünmeyi düşünüyorsun :))

      Yorumla
  • hilalbesiktas
    hilalbesiktas Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Baş kapalı g*t açık gezenler de var türbanın hakkını verenler de. Dar pantolon kısa blüz bir ton makyajla kapalılar çok itici geliyor bana, fakat üstıuruplu giyinip gerçekten allah vergisi doğal güzelliğe sahip olnlar hoşuma gidiyor.

    0
    0 Yorumla
  • berkelmas
    berkelmas Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    bence bir kıza türban çok yakışıyor tesettürlü bayan olmak kolay değil günümüzün şartlarına bakıcak olursak bide şöyle birşey var türbanı takıyo altına kot falan giyiyor o türbanı hiç takmasın daha iyi benim görüşüm bu şekilde

    2
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Evet haklsn

      Yorumla
  • SudaAcanNilüfer
    SudaAcanNilüfer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Arap kızlarından haberin yok heralde ya da irandakilerden

    2
    7 Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      ya da suda açanından

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
    • SudaAcanNilüfer
      SudaAcanNilüfer
      +1 yıl

      :) İrandakiler örtülü ama çok güzeller, güzelleri var mı diyosun da, türbanlılar da herkes gibi insan onlarında kadınlık duyguları var anlatabildim mi?

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Kimin kadınlık duygusuna ne dedim ki ben? Sadece yorum alyorum. Turbanlilar insan defil demedim. Dis görünüş olarak sordum.

      Yorumla
    • SudaAcanNilüfer
      SudaAcanNilüfer
      +1 yıl

      Kadınlık duygusundan kastım, her kadın güzel olmak ister o yüzden türbanlıda olsa içinde bu istek olan her kadın kendine bakar

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Az önce anlatamamissn demek ki :)

      Yorumla
    • SudaAcanNilüfer
      SudaAcanNilüfer
      +1 yıl

      Bence sen soruyu soramamışsın canım

      Yorumla
  • mertozt
    mertozt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Açığında çirkini güzeli var kapalınında bir fark yok yani ama kapalı bana daha cazip geliyor açıkçası :D

    0
    3 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Bekledgm cvap bu benim . Neden daha cazip?

      Yorumla
    • mertozt
      mertozt
      +1 yıl

      Bilmem daha hoş geliyor gözümezevk meselesi sanırım :)

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • adrift
    adrift Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Güzellik felan umrumda değil ama bazıları gerçekten iğrenç olacak şekilde takıyor. Türbanı görüş açılarını 50 derece düşürecek şekilde öne çekenler çok çirkin (bu yüzden az kalsın birini eziyordum)

    0
    0 Yorumla
  • Tuzak
    Tuzak Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Ben örtülü bir bayan olarak güzel olduğumu düşünmüyorum ama
    arkadaşlarım arasında taş gibi kızlar var :)

    0
    0 Yorumla
  • cahilkafa
    cahilkafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl

    Yahu turbani hakkiyla takan guzelermi diyecek insanlarin diline dustu.. nezmana geldik..

    0
    3 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Bu sitede neler var neler zamandan sikayetin varsa kır dizini ozledgin zamani yaşa evinde

      Yorumla
    • cahilkafa
      cahilkafa
      +1 yıl

      Senin gibiler cok vesselam..

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Rahatsz olyosan ne isin var?

      Yorumla
  • saygın22
    saygın22 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Diğer konusunda 786 cevap paylaştı.

    hakaretin alasını sen yapıyorsun arkadaşım :)
    Türbanlı kızlar hakkında görüşleriniz nedir? Sizce güzelleri var mi?

    1
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      O da senin görüşün. Teşekkürler

      Yorumla
  • Chapel
    Chapel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    Ya zararziyan elbete ki güzelleri de çirkinleri de var. Türbanlılar da insan ennihayetinde, ama onu takınca kafasına bütün dişilik bitiyor bence.

    0
    0 Yorumla
  • kuzgun-
    kuzgun- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    edebiyle hakkını vererek yüzünde makyaj olmayan türbanlı bir bayana her zaman saygı göstermişimdir. ama diğerleri bana hiç çekici gelmiyor hatta itici geliyor ve hatta ki şeytan gibi görüyorum

    1
    0 Yorumla
  • ayhanayhanayhan
    ayhanayhanayhan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    giyim zevkleri iyiyse gerçekten de çok şık oluyorla... ben beğeniyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • yaku16
    yaku16 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    sadece soru sormak için sorulmuş gereksiz bir soru..

    0
    0 Yorumla
  • Atropates
    Atropates Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bana çoğu güzel geliyor, ama başörtüsünü de bir makyaj olarak görmekteyim, belki de çıkarttıklarında o güzellik kalmayacak...

    0
    0 Yorumla
  • DHaye
    DHaye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    sadece dış görünüş demişsin, eğerki kapanmayı sadece dış görünüş olarak istiyosan sakın deneyipte hakkıyla kapananlarında adını çıkarma lütfen :)

    1
    0 Yorumla
  • optimee
    optimee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şöyle bir şey var bazıları güzel görünmek için kapanır , bazılar inancı gereği.

    Gayet güzeller , kapalı bir sevgilim de olmuştu.

    1
    0 Yorumla
  • Zolegor
    Zolegor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Buyuk konusmayi sevmem ama malesef bu konuda buyuk konusucam asla bir turbanliyla cikmam birlikte olmam

    1
    0 Yorumla
  • seçicii
    seçicii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence açık olanlardan güzelleri çok sadece onlar kendilerini açıp tahrik edici giyinmediği için sadece eşlerine olduğu o güzelliği eşlerine yansıttığı için bilmiyorsunuz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    türbanlı kız Allah için kapandıysa o herkese güzel gelir bence yok kapandığı halde günah olan herşeyi yapıyosa ondan güzellik beklemem ben hem iç güzellik hem dış güzellikten söz ediyorum ;)

    0
    0 Yorumla
  • kürdan00
    kürdan00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bazilari sirf goruntu icin kapaniyo ama inandiklari icin kapananlara saygim sonsuz

    0
    0 Yorumla
  • betulcihangir
    betulcihangir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl
    Diğer konusunda 506 cevap paylaştı.

    Kiz güzel veya çirkindir turban sonradan takilan birşey sonuçta.. Hapis sekline gorede güzelexdaha bir güzellik katiyor diye dusunuyorum

    0
    0 Yorumla
  • mfkkurd
    mfkkurd Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bence çook tatlı ve daha hanım oluyorlar.
    ayrıca nedense başrtülülere karşı daha bir saygı besliyorum. sanki başbakan var karşımda

    0
    0 Yorumla
  • Tosuncuk
    Tosuncuk Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    bazıları çok güzel oluyor, geçen birine aşık olacaktım zor kurtuldum :D

    0
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Hahaha:D

      Yorumla
  • RacullCLAY
    RacullCLAY Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    İstiridyenin içindeki inci. İstiridyenin dışındaki inci.

    0
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Harika yorum Teşekkürler.

      Yorumla
  • böcekim
    böcekim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yakişana yakışıyor güzel olan açıkken de kapalıyken de güzeldir :D

    0
    0 Yorumla
  • SSonsuzluk
    SSonsuzluk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir kapalı yaradan için kapanıyorsa süslenmiyecek bir ton makyaj yapmyacak , dar giyinmeyecek! Temiz olanlarına daima saygı duyuyorum!

    0
    0 Yorumla
  • gripin3434
    gripin3434 Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl
    Diğer konusunda 660 cevap paylaştı.

    saygı duyarım ve gerçekten çok güzelleri var ama gerçekten güzeller ve türbanlı olmaları farklı bir tepki almalarını istemem ve gerçekten etkileyici nitelikte olanları var...

    1
    0 Yorumla
  • sensizömrümneki
    sensizömrümneki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ooo hem de nasil.bence daha guzeller.yani turban daha da cekici yapiyo.tabi giyinip suslenenleri

    0
    0 Yorumla
  • sucukluyumurta1
    sucukluyumurta1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    kapalı olmak açık olmakla güzelliğin ne alakası var milleti niye ayrıştırmaya çalışıyosun

    1
    0 Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    güzelliğin bununla ne alakası var.bazıları varki çok guzel

    1
    0 Yorumla
  • eroticbora
    eroticbora Takip Et
    Xper 2 Yaş: 48
    +1 yıl

    Güzel güzeldir.Üzerine giydiğiyle alakası yok bence :)

    1
    0 Yorumla
  • blackroze33
    blackroze33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    güzellik görecelidir yaaa kapalısı acıgı fark etmez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok hanim hanimcik ev kizi gibi gorunurler ama bide o carsafin alti var :D

    0
    4 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Genelleme yapma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cogu oyle bir kere en baska koymamasi geteken yerlere fototgraflarini koyup muslim erkekleri tahrik ediyorlar yalanmi

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Bak çoğu dedin hala tümü hakkinda konusmaman gerektginin farkna varamadysan. Zor senn isin de.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben gorduklerimi soyluyorum tanidiklarimin %90 koymamasi gerekirken faceye fotograflarini koyorlar cok komik :D ben gorduklerimi soyluyorum atmiyorum ;) ama bir kapali arkadasim var ki insan gibi insan ama cogu fis

      Yorumla
  • Aydınlı009
    Aydınlı009 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 17,7b cevap paylaştı.

    benım kesınlıkle zerrre kadar bı hıssım dogmuyor onlara kardesım onlar benım

    1
    0 Yorumla
  • izmend
    izmend Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    valla bazen o kadar güzelleri denk geliyor ki şaşırıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Smilee35
    Smilee35 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Dapdar elbise giyip 1 kg makyaj yapanlar gerçekten içler acısı komedi

    0
    0 Yorumla
  • kuuzeyymg
    kuuzeyymg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    yüzü güzelse acıkta olsa güzeldir kapalı olsa bile güzeldir..

    0
    0 Yorumla
  • 1453sabir
    1453sabir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Keşke Herkes Türbana Girse Ama İmkansız Tabii Kaldı Ki İnsan Olamadıktan Sonra Türban Vs Neye Yarar

    0
    0 Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    var çoğu güzel ve tatlı kocalarını bekliyorlar işte :) iri yarı abileri falan var :(

    0
    0 Yorumla
  • illedereel
    illedereel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 54
    +1 yıl

    türbansız olanlarla karşı olan görüşlerimin aynısı türbanlı olanlar için de geçerli

    0
    0 Yorumla
  • Hazard17
    Hazard17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    valla hem kapalı hem elele hem öpüşüyorlar bu d zina değil mi kardeşim. içinde olacak.

    0
    0 Yorumla
  • efee92
    efee92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    gerçekden türbanın hakkını verenler var ve güzel oluyolar

    0
    0 Yorumla
  • ksalper
    ksalper Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    elbette güzelleri var hatta çok güzel olanları da var neden olmasın insan sonuçta

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Turbanlinin disi konusunda ne fikrimiz olabilir ki kapali iste:))

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Fizik ce sima herkezde ayni vence turbanlilat sadece kapalilar cok guzelleri var yaa

    0
    0 Yorumla
  • birbaşakburcu
    birbaşakburcu Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Sen bunu neden merak ettin?

    0
    1 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Sadece merak.

      Yorumla
  • ahmetix
    ahmetix Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    bilmem benim hiç ilgimi çekmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Ares-
    Ares- Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Güzelleri var da ilgimi çekmez..

    0
    8 Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Sebep?

      Yorumla
    • Ares-
      Ares-
      +1 yıl

      Kızda saça çok önem veririm saçları güzel olmalı

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Evet güzel ama sadece sen gorebiliyosun evlensen bu hoşuna gitmez mi?

      Yorumla
    • Ares-
      Ares-
      +1 yıl

      Hayır gitmez, açını başkası görse nolur görmese nolur..

      Yorumla
    • zararziyan
      zararziyan
      +1 yıl

      Tuhaf.

      Yorumla
    • Ares-
      Ares-
      +1 yıl

      Nesi tuhaf ya saç sanki tahrik edici bir unsur mu..

      Yorumla
    • ikab038
      ikab038
      +1 yıl

      İyi de saçları güzel olsa her erkek bakar sen aptal mısın ki karına her erkeğin bakmasına izin veriyosun. Hay senin erkekliğine.

      Yorumla
    • Ares-
      Ares-
      +1 yıl

      Kimse bakamaz benim yanımdaki kıza istersen gel bir ' dene <3

      Yorumla
  • jeodemp2
    jeodemp2 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Baya çirkinler.Güzelleri yok.

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Bence gayet güzel görünüyolar türbanlı bayanlar.)

    0
    0 Yorumla
  • scarface3469
    scarface3469 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    favorim türbanlı kızlar...

    0
    1 Yorumla
    • scarface3469
      scarface3469
      +1 yıl

      beğeniyorum onları...

      Yorumla
  • BerkSoysalSkype
    BerkSoysalSkype Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 797 cevap paylaştı.

    güzel olsalar ne farkederki?

    0
    0 Yorumla
  • -Oxygen-
    -Oxygen- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saygım var ama hoş bulmuyorum, görünüm açısından..

    0
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Diğer konusunda 63,9b cevap paylaştı.

    cok güzel olanları var

    0
    0 Yorumla
  • Gizemli92
    Gizemli92 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Varr mesela benim kardesim sabiish58

    0
    0 Yorumla
  • hösün
    hösün Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    "Gaz maskesi ile gül koklamak gibidir..."

    0
    0 Yorumla
  • cansuucuk
    cansuucuk Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    bazıları güzel evet..

    0
    0 Yorumla
  • Dwarf
    Dwarf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Bence cok guzel ve bakimli olanlar azinlikta

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Türbanlı kızlar hakkında görüşleriniz nedir? Sizce güzelleri var mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türbanlı kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 26 cevap verildi
Türbanlı kızlar hakkında düşünceleriniz neler? 14 cevap verildi
Şişman kızlar hakkında görüşleriniz nedir? 26 cevap verildi
Yuvarlak yüzlü kızlar hakkında düşünceleriniz neler? 13 cevap verildi
Geğiren güzel kızlar hakkındaki düşünceniz? 18 cevap verildi
Alevi kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨