Ev yeni bina.. yerden ısıtma sistemi var..
Isıttığını nasıl anlicam? Yer mi ısınacak.. yer soğuk mu olacak?
Ev yeni bina.. yerden ısıtma sistemi var..
Isıttığını nasıl anlicam? Yer mi ısınacak.. yer soğuk mu olacak?
Soruyu okuyorum ve bu nasıl bir mantık diyorum.. yalnız olmakla bunun ne alakası var diyorum (çok yalnızsın ya).. yerden ısıtıyorsa adı üstünde çalışır halde nasıl soğuk olsun diyorum.. diyorum da diyorum..
Cevap
7Cevap
Tavanın ya da duvarların ısınacak hali yok 😊yerden ısıtmalı yer ısınıyor kombiyi açacaksın peteklere ayarlayacaksin petek de olmadığına göre o su direk yerdeki hortumlarin içine dolacak ve ısınman yavaş yavaş başlayacak hissedeceksin
Yer ısınır sonra ayarlarsin kombi gibi devamlı sıcak tutar
Bildigim kadariyla alttan geçen boruların sert olmasından kaynaklı geç ısınma yapıyo
Yer ısınır. Halıflex olunca yerde yatmak çok güzel oluyor
Yer ısınacak yere uzanıp yuvarlanabilirsin 😀 sevismek için mükemmel
Halıya basınca hissedersiniz
Zemin ısınacak anlarsın ayağınla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?