Çok yalnızım yaşama sebebim yok?

18 yaşındayım okuldaki arkadaşlarımla tamamen iletişimim kesildi. işe girsem işte çalışamıyorum o kısır döngüye dayanamıyorum. ders çalışmak istesem nerden başlıyacağımı bilmiyorum, olmak istediğim canı gönülden istediğim bir meslek yok, lisede zaten hep zorbalık yapılırdı bana benle arkadaş olan kişilerde üzüldüğü için oluyodu, aslında o zamanlar hep bi yaşama isteği hep boşverme bi çikolata yesem bile çok mutlu oluyodum herşeye gülesim gelirdi, ama şu an tam tersi hep hergün ağlıyorum aile evinden kurtulmak başka bir şehirde yaşamak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum hiç sevgilim olmadı sevgi nedir aşk nedir bilmiyorum can dostlarımda olmadı aslında hayata karşı bu isteksizliğim hiç bir şeye heves etmemem bu yüzdende olabilir hayatta seni bağlayan bir kişi olmalı bence

Çok yalnızım yaşama sebebim yok?
Cevapla