Evde de yalnızım dışarda da yalnızım neden böyle?

Aile olarak güvendiğim kişilerde yanımda değil durduk yere küsüp konuşmuyorlar çok yalnızım nasıl geçer hayat böyle?
Evde de yalnızım dışarda da yalnızım neden böyle?
Cevapla