Başta gayet vakit geçirmekten, sohbetinden vs hoşlansam bile samimiyetim arttıkça bir süre sonra kabak tadı vermeye başlıyor o kişiler. Uzun vadede pek kimseye tahammül edemediğimi farkediyorum.
Sizde de böyle mi ve neden böyle oluyor sizce?
Başta gayet vakit geçirmekten, sohbetinden vs hoşlansam bile samimiyetim arttıkça bir süre sonra kabak tadı vermeye başlıyor o kişiler. Uzun vadede pek kimseye tahammül edemediğimi farkediyorum.
Sizde de böyle mi ve neden böyle oluyor sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yalnızlığı seviyorsun ama arada konuşacak biri de olsun istiyorsun. Aynı benim gibisin jkfdgkfdg
Evet oluyor çünkü çok samimiyet tez ayrılık getirir
Ben de öyleyim bu yüzden gereksiz samimiyeti sevmiyorum bir süre sonra sıkıyor niyeyse
Katılıyorum ama dengeyi tutturmak da zor çünkü bir ortama girince mesafeyi koruyayım derken bir bakıyorsun herkes kanka olmuş ben ortada kalmışım gibi bir şeye de dönüşebiliyor 🤷🏼♀️ İnsanlarda iletişi konusunda ya hep ya hiç mantığı var nedense
Aman boş ver insanların çıkarcı arkadaşlığındansa yalnız ol daha iyi. Biz tek başına da güçlüyüz 💖
Kendini bilmez ise insan evet haklisin
Ranidikca tadi kaciyor
Evet, sıkıyor belli bir süre sonra
Aynen böyle
insan sevmiyosun.