İnsanlarla samimiyetim arttıkça sohbeti/iletişimi yoruyor. Sizde de böyle mi ?

Başta gayet vakit geçirmekten, sohbetinden vs hoşlansam bile samimiyetim arttıkça bir süre sonra kabak tadı vermeye başlıyor o kişiler. Uzun vadede pek kimseye tahammül edemediğimi farkediyorum.

Sizde de böyle mi ve neden böyle oluyor sizce?

İnsanlarla samimiyetim arttıkça sohbeti/iletişimi yoruyor. Sizde de böyle mi ?
Cevapla