Çok insanla konuşmak özeni ortadan kaldırıyor mu?

Gerek arkadaş olsun gerekse karşı cinsle flört olsun, tanışma olsun, aynı anda bir kaç insanla yazışınca ilk baştaki özen ortadan kalkıyor insanlar daha kısa mesaj yazmaya başlıyor. O yüzden fazla sosyalleşmek sosyal hayatın derinliğini azaltıyor.. siz ne düşünüyorsunuz?

Çok insanla konuşmak özeni ortadan kaldırıyor mu?
Cevapla