Birçok kişi sperm ve yumurtanın birbirine denk olduğunu bilmeyerek bebeğin spermden oluştuğunu zannediyor.
Biyoloji eğitimimiz çok mu zayıf?
Birçok kişi sperm ve yumurtanın birbirine denk olduğunu bilmeyerek bebeğin spermden oluştuğunu zannediyor.
Biyoloji eğitimimiz çok mu zayıf?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Değil üstün bir biyoloji bilgim var ama haklısın aptal insan çok
Bireysel olarak senin olabilir ama bence okullarda hatalı veya eksik öğretiyorlar bunu genel olarak:/
Alakası yok okullardan oluştu benim temelim insanların dinleme ve anlamada sıkıntısı var
Yav bos yapma erkekte kadinda birbirine muhtac bu kadar mi bos kafalisin
Soruyla ne alakası var bunun?
Senin anlatmak istedigin ne? Kimse sadece spermle oluyor demiyor
Yoo çoğu kişi tam olarak onu diyor. Sperm kadının karnında gelişip çocuk oluyor sanıyor insanlar?
Spermsiz hamile kalamazin dogal yoldan sperme ihtiyac var tek basina kendini parmakla cocuk yap? Erkege muhtacsiniz cocuk icin erkekler de kadina muhtac bizde yumurtalik olmadan cocugumuz olmaz yani kadin gerek bunu bilmiyorlarsa yasamasinlar onlar yahu
Benimle aynı şeyi söylerken neden bu kadar agresifleştin peki:D
Ben erkege muhtac degiliz diyormussun gibi anladim ayni seyi dusunuyorsak sorun yok:D ancak gunumuzde kadinlar biz erkeksiz hamile kalabiliriz diyorlar buda sinir bozucu kadinlar ne zaman kendini parmaklayarak dogal yoldan hamile kalir o zaman erkege muhtac degil derim ama bunu soylerken bile erkegin spermine ihtiyaclari var o da ayri ironik :d ben seni onlarla karistirdim sorry
Erkeksiz hamilelik teoride mümkün ama henüz bu yöntemle doğan bir bebek olmadığı için çok da heyecanlanmamalılar xd zaten doğanın dengesine müdahale edecek bir şey olduğu için başarıyla uygulanabilse bile normalleşme ihtimali yok diye düşünüyorum.
Diğer yandan da onu "bebek bizden gelior yaw" diye cahil cahil konuşan erkeklere tepki olarak ortaya atıyorlar, yani biyoloji bilmeyen insanların karşılıklı atışması o konu tamamen, çok ciddiye alma.
Nasil teoride mumkun bunu aciklar misin? Yani erkegin... ihtiyac olmadan mi oluyor ve dogal olarak eger boyle olmuyorsa asla erkeksiz hamilelik mumkun degildir
Doğal olarak değil, labaratuvar ortamında mümkün. Tüp bebek işlemi gibi bir nevi, ancak erkekten alınan spermi kullanmak yerine başka kadının kemik iliğinden alınan maddeyi işleyerek yumurtayı dölleyebilecek duruma getiriyorlar.
Dediğim gibi olasılığı düşük ve henüz test edilmemiş bir yöntem. Uygulamaya geçilse bile sadece lezbiyen çiftlerin işine yarar muhtemelen xd
Anladim :d bizim gibi dusunmeyen herkes cahil ya da islerine oyle geliyor sana kaba davrandiysam kusura bakma cidden
Bebek spermden oluşuyor zaten?
Dna'nın yarısını spermden, yarısını yumurtadan alır bebek. Nasıl spermden oluşuyor acaba sadece yarısıyla?
Bundan bahsediyorum aslında sorumda da, çoğunluk senin gibi yanlış biliyor ama adınız gibi de eminsiniz iddia ettiğiniz şeyden
Tamam sen haklısın tamam
Lütfen araştır. Bilgisiz kalmak övünülecek bir şey değil.
Enbiriyo sipermden oluşuyorsa neyden olusuyor
Haahaha erkeğin önemi adli calisma
Öyle değil de ona benzer bişe
Öyle Değil mi Zaten
Dna'nın yarısını spermden yarısını yumurtadan alırsın. Sperm sana ne veriyorsa yumurta da onu veriyor yani.
He Anlamadım Ama Neyse S.. tır et