Yüzüm çok güzel ama fiziğim berbat bunalimdayim ne yapcam?

arkadaşlar yüzüm çok güzel herkes söyler dudaklarm gözlerim falan çok güzelmiş ama fiziğim berbat boyum 158 kilom 78 çok fazla kilom ayrıca heryerimde çatlak var göğüslerim aşırı büyük ve sarkık ne yapcam ben ya daha 22 yaşındayim hayata küstüm 30 kilo fazlam var diyet yapıyorum sürdüremiyorum evden dışarı çıkmak istemiyorum ne yapcam ben ya
Yüzüm çok güzel ama fiziğim berbat bunalimdayim ne yapcam?
Cevapla