Çok çirkinim burun deliklerim mağara gibi insanlar inceden inceden alay ediyor, yüzümde her yerim yamuk ne yapacam ben?

Kimse bu başlık çok açıldı hep aynı muhabbet falan demesin ulan 29 yaşındayım 29. Kimse çıkıp da özgüven problemi şu bu demesin en sevdiğim insandan bana sevmeyi öğreten insandan bu yüzden koptum. İşe bile gitmek istemiyorum ama mecburum çok yıprandım çok yorgunum bu durum beni mahvediyor. Estetik vs düşünmedim değil, orada da lanet olası maddiyat devreye giriyor. Bu hayat adil değil berbat bir hayat. Bazen her şeyi bitirmek istiyorum ama savaşma Arzum buna izin vermiyor. Ama savaşacak gücüm yok!

Çok çirkinim burun deliklerim mağara gibi insanlar inceden inceden alay ediyor, yüzümde her yerim yamuk ne yapacam ben?
Cevapla