Spor yaptığım için yumurta yiyorum oda arkadaşına ayıp olur mu?

Ona söyledim yemek gerekiyor. Günluk bu kadar almam gerekiyor diye anlayışla karşılık verdi bişey demedi. Ya ben paylaşmak çok isterim de kutu bir hafta bana yetmesi lazım. Bu yüzden veremiyorum. Onun haricinde meyve getirdim bı poşet paylastim. markete giderim ona da bişey alırım. Aldığımı onunla da paylaşırım. Ben ince düşünen biriyim odayı odayı temizlerim. Kendi temizlik de yapamaz. Geçen interneti paylaştım saatlerce oynadı. Kendi ilk zamanlar durum murum bisyeler getiriyordu teklif dahi etmezdi. Saçma sapan videolar izler ses çıkarır , oyun oylar ses yapar puanı düşüncesi vs 0 . Vuvarlanan kaya givg yadayan birisi ama alttan alıyorum bişey demiyorum özünde iyi temiz çocuk. Sizce yanlış anlar mı ayıp olur mu? İnsanlar maalesef kendine bakmadan hep birisinin yanlışlarını görürler bu yüzden bu soru

Spor yaptığım için yumurta yiyorum oda arkadaşına ayıp olur mu?
Cevapla