Arkadaşıma, kahvaltı hazırla geliyorum desem çok mu ayıp olur?

Evde kahvaltı hazırlamaya o kadar üşeniyorum ki arayıp söylesem ne olur sanki 😀😀

Hadi bana mantıklı sebepler söyleyin arayayım😀😀

Arkadaşıma, kahvaltı hazırla geliyorum desem çok mu ayıp olur?
Cevapla