Evde kahvaltı hazırlamaya o kadar üşeniyorum ki arayıp söylesem ne olur sanki 😀😀
Hadi bana mantıklı sebepler söyleyin arayayım😀😀
Evde kahvaltı hazırlamaya o kadar üşeniyorum ki arayıp söylesem ne olur sanki 😀😀
Hadi bana mantıklı sebepler söyleyin arayayım😀😀
Şahsen ben kabul edip tamam desem bile içimden sinir olurdum. Dünden konuşup haber versen neyse, ne güzel pijamalarımla saç baş dağınık oturuyorum bu ne şimdi? sjsjsjsj
Dedikodu, rüya ya da önemli bişey anlatmam lazım, kahvaltı için müsaitmisin diye arayabilirsin direk. Tabii iyi bir hikaye bulman lazım yolda giderken. Bir de simit poğaça bişey al üstüne tamam sjsjsjs
Neden ayıp olsunki. Ama bir şey lazım mı? Diye sormazsa incinirim ama bozuntuya vermem. Benim evime kıymetli insanlar gelir. Kredisi kolay bitecek biri gelmez gelemez.
Cevap
11Cevap
Ayıp olmaz.
Çat kapı gideceğim oyle bir arkadaşım olsun allahim enter jsjs ya da o arasin ama gelsin o hazirlasin
Nolmuş iste benim ev onun evi hazirlasin işte jxjs
Uzun zamandır görüşmediyseniz mantıklı olabilir 😃
Ya da seni göresim geldi laflarız da diyebilirsin 😃
Valla arkadaşsa aranır, benim arayıp söylediğim beni arayıp söylen arkadaşlarım var. Ara gitsin
Bana da çık gel 😂
Bak ya 😄 hiç aklımın ucundan geçmemişti. İyi gelme 😄
Ayıp olmaz. Arkadaş dediğin hazırlar, hem de severek, bayılarak … 😆
Bence deee😀
Bence çok güzel olur. Giderken de iki simit al miss
Ona özel bir şey daha da makbule geçer sen bu işi çözmüşsün
Samimiyete bağlı ben bizim agaya kimseyi bulamadım sana kaldım nikaha gidek desem, bekle 5 dakikaya çıkıyom der.
bır zaman sana da böyle deyip gelmişlerdi , ayıp olur mu olmaz mı sen söyle
Aranızda bir samimiyet olduktan sonra Neden ayıp olsun ki ben de yapıyorum
Bu ayıp mı? Ben hep yapıyorum bunu ama 😂
Ben de düşünerek kuruyorum ama o cümleyi 😂
Arkadaşlar yemek , kahvaltı hazırlamak için yok mu zaten 🤔😂
Bizim arkadaş çevresi bozuk o zaman 😔 3 gün ömrüm kalmış ölüyorum organlarım iflas etmiş , evime haciz gönderiyorlar desem ‘ senin derdini s…’ diye cümle kurarlar 😂
Harbiden ne iğrenç insanlar arayıp söveyim şimdi bunlara 😂
Yok ya sövdükçe bağlanıyorum ben , bozuğum ben olmamışım 😂
Sen çayı koy simitleri alıp geliyorum de jxjch
Evettt arkadaş arkadaşın külüne muhtaçtır jdndjdj
Nerdesin ki bana gel istersen. Çay yaptım
Seni rüyamda gördüm. Göresim geldi de😂
Ayıp olacaksa arkadaş değil , arkadaşsa ayıp olmaz. 😂
Çayı demle masayı hazırla acayip haberlerle sana geliyorum deyin
O arkadaşlardan kaldı mı 😂
mantık aranacak bi durum yokki. söle hazırlasın
Esprili söyle
Doğalgaz yok kesilmiş:) 3 gündür açim de🤣
Aranızdaki samimiyete bağlı olarak değişir.
En azından haber veriyorsun sjsjjse
Samimi isen ne ayıbı olacak
Ayıp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?