Aşırı ezilmeye dayanamıyorum yirmi yaşına kadar böyle oldu kafaya çok takıyorum kalbim sıkışıyor artık napabilirim?

Küçüklüğümde mahalledeki kızlar dedikoduyla çekemeyip beni dışladılar erkeklerde beni ağlatmak için beni döverlerdi oyuncağımı kırarlardı haksızlığa uğrayıp hep ezildim. Ortaokulda aşırı pis biri kafayı bana taktı eşyalarımi yere fırlatarak ağzımı gözümü eyerek hiç nefes almadan alay ederdi benle herkese ondan uzak durun sizede zorbalık yaparım diyordu ve çok yalnızdım aşırı ağlardım o yıllarda. Kendilerini düzeltmiyorlardı. Adımı o ezik onla takılmayın diye çıkardı lisede bile onun samimi arkadaşı herkesi kötü yönlendirerek birinin benle gezmesini dolaşmasını engelledi. Ortaokul ve lisede 8 yıl boyunca 3 kere arkadaşlarımla gezmisligim var düşünün yani. Cogu kişi beni bi yere çağırmadı şuraya gidip gezelimmi demedi. Oyunlarda bile arkadaşım hile yapıp oyun oynamamı engelliyordu hasta olup yere çöktüğünde bile sınıfta kimse yardım etmedi. Asiri haksızlık yaşıyorum hep yani ve kimse kendini düzeltmiyor düşmanlarımın destekçileri beni asla konusturmuyor sus kes sesini diyolar. Tavir yapıyolar benim hakkımda şu kız arkadaşımıza söyle demiş konuşmuyoruz onunla o ezik diyolar. Ne yapsam fayda etmiyor tek çocuğum babam bana babalık yapmıyor beş kuruş para vermiyor çocukluğumdan beri. Annemide isten çıkardılar emekli olamıcak çünkü sigortasız çalıştı yıllarca. Perisan haldeyim yurtta iki yıllık sevmedigim bi bölümü okuyorum. Kiskandiklarini söylediğimde asla kabul etmiyorlar diyemiyorum da ama yemin ederim oyle çevrem çok iyi biri diyor benim için suratlarına bakiyorum çok üzülüyorlar yeni eşya alıyorum kendime suratları bi tuhaf oluyor. Dusmanlarimin destekçileri beni yok saydı alay etti ve dışladılar psikolojik olarak eziyet edip fiziksel olarak bi şey yapmadılar. Ama dayanamıyorum lise bitti dışarda onların suratıma dik dik bakışı bile bana kendimi kötü hissettiriyor kalbim sıkışıyor böyle gerçekten dayanamıyorum. Zaten babamın durumuda beni çok uzuyor çünkü babam iyi bi baba değil çok çekiyorum ondan. Asiri kumar oynayıp beni buz gibi evde oturttu hayatım boyunca her parayı niye aşırı yiyorsun dedigimdede parayı siz napcaksiniz diyor yok sayıyor ya da dalga geçiyor. Kaldiramiyorum artık başka birine aşık onla evlenemedi onla yasamak için bizden vazgeçti ya da özgür olmak için ve parayı hep ona yedirdigini tahmin ediyorum. Farkli bi şehirde okuyayım dedim burada fazla çektiren yok bi tane kız arada sorun çıkarsa da ikiyüzlü bi tıp iyi davrandığı da oluyor yine. Kalbim daralıyor artık ve aşırı ağlıyorum bazen zorbalığa uğramamış hiç ezilmemiş babası tarafından çok sevilen büyütülen sıcak evde büyüyen herkese özeniyorum mutlu olamiyorum olsamda kısa sürüyor çünkü arkadaşlarımdan çekmeye devam ediyorum. Siddete başvursam zaten beni öldürürler heralde düşmanımı elestirdigimde bile bana aşırı baskı yaptılar ve bu beni bunaltıyor. Herkesi manipüle etti insanları kullanıyor diye kendisi yardım isterken iyi davranıyor iş bitince seni rezil ediyor senin yardıma ihtiyacın olsun ortadan kayboluyor arkadaşlık bu degilki gerçek yüzünü hiç çıkartamadım konuya.

Aşırı ezilmeye dayanamıyorum yirmi yaşına kadar böyle oldu kafaya çok takıyorum kalbim sıkışıyor artık napabilirim?
Cevapla