Nasıl sosyal olunur? Iletişim becerisi nasıl kazanılır?

Merhaba. Kısaca kendimden bahsedersek;
Anksiyetem yok denecek kadar az fakat iş bir ortama girmek, arkadaş edinmek olunca çekiniyorum.. Nedeni onlarla konuşurken bir konu bulamama, sohbeti sürdürememe ve düzgün konuşamama diksiyon yani (bu kardeşimle, ailemle konusuncada oluyor)..
Sadece cocukluktan kalma arkadaslarim var onlarla bulusuyorz onlarda cocuk gibiler birazz 😂ve bendee tabiki... ve sizden istediğim daha önce benim gibi olup sonradan gelişen var mı? bunun için neler yaptınız veya bana ve benim gibilere ne önerirsiniz? Lütfen cevaplayın çünki hem bana hemde bu durumda olanlara bir açıklık getirmis olursunuz.
Nasıl sosyal olunur? Iletişim becerisi nasıl kazanılır?
Cevapla