Merhaba. Kısaca kendimden bahsedersek;
Anksiyetem yok denecek kadar az fakat iş bir ortama girmek, arkadaş edinmek olunca çekiniyorum.. Nedeni onlarla konuşurken bir konu bulamama, sohbeti sürdürememe ve düzgün konuşamama diksiyon yani (bu kardeşimle, ailemle konusuncada oluyor)..
Sadece cocukluktan kalma arkadaslarim var onlarla bulusuyorz onlarda cocuk gibiler birazz 😂ve bendee tabiki... ve sizden istediğim daha önce benim gibi olup sonradan gelişen var mı? bunun için neler yaptınız veya bana ve benim gibilere ne önerirsiniz? Lütfen cevaplayın çünki hem bana hemde bu durumda olanlara bir açıklık getirmis olursunuz.
Anksiyetem yok denecek kadar az fakat iş bir ortama girmek, arkadaş edinmek olunca çekiniyorum.. Nedeni onlarla konuşurken bir konu bulamama, sohbeti sürdürememe ve düzgün konuşamama diksiyon yani (bu kardeşimle, ailemle konusuncada oluyor)..
Sadece cocukluktan kalma arkadaslarim var onlarla bulusuyorz onlarda cocuk gibiler birazz 😂ve bendee tabiki... ve sizden istediğim daha önce benim gibi olup sonradan gelişen var mı? bunun için neler yaptınız veya bana ve benim gibilere ne önerirsiniz? Lütfen cevaplayın çünki hem bana hemde bu durumda olanlara bir açıklık getirmis olursunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer