Mevlana der ki; herşey üstüne gelip dayanamayacağın bir noktaya geldiğinde sakın vazgeçme! İşte orası kaderinin değişeceği noktadır. sizde hiç oldumu?

Çok güzel bir söz ve şu an sözde anlatılan bir zamandayım öyle yoruldum ki. sabretmeye devam mı etmeli yoksa herşeyi bırakıp olduğu kadar olmadığı kader mi demeli.
Mevlana der ki; herşey üstüne gelip dayanamayacağın bir noktaya geldiğinde sakın vazgeçme! İşte orası kaderinin değişeceği noktadır. sizde hiç oldumu?
Cevapla