AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Cok uyuz olduğum bir durumdur ve mecburen cevap yazdığım anlar coktur:)
nası sağlam trip yaptığını gösterir. Çocuk nası korkuyosa ne hallerde yazıyo. Wc deykende yazar o
Helal olsun. O erkek senin arkadaşınsa fanus yaptır ona göre müzeye kaldır sakla.
Hiçbişeyde olmuyo bakma yazanlara :d yaşadım tam böyle bişey hatta görünce dedim aynı tam falan diye işte, şimdi konuşmuyoruz bile.
vallaha playstation da kimseye yazmam yazarsam bil ki değer veriyorumdur
oda o hesap sana değer veriyordur belki sana karşı bir şeyler hissediyordur
batak, okey, fifa vs oyunları sevmediğini gösterir bence :D
Maç izlemeyi de eklersen değer veriyordur diyebiliriz.
tamam ^_^ :))))
@mistikhadesiçe utandım şu an :D
kötu yakaladım :AS:DF:
@mistikhadesiçe aynen insanlar niye gizliden yazıyor anladım şu an :D
ya tamam ya :DD gızlı şe yapma
ben de daha şe yapmam :DDD
@mistikhadesiçe tamam tamam gizliden yazmam :D
bak şimdi bak yengene ne yazıcam..
Eli kötüdür oyunu kaybediyordur o arada yazar işte bişeyler
hey yavrum oda bısey mı benım arkadasım go-kart ve halısahada mac yaparken kız arkadasına mesaj atıyordu sen ne dıon :)) düşün artık bu askı
demekki batak oynamyı bilmiyo ihaleyi hep ortağı alıyo buda sandalye gibi oturcağına mesaj yazıyo derim ben
Ortama saygi suymadigini gözterir zira ortamdakiler ise ona saygi duyar çünki onun bir ilgilendigi biri var olarak düsunur ama keske az yapsa..
küçükken onu elinden düşürmüşlerdir. kafasını sert bir cisme çarpmıştır. kısacası normal bir durum değil.
Kızlara lanet gelsin. Güzeli de çirkini de aynı poh. Genlerinizde problem var sürekli ilgi istiyorsunuz lanettt şeyler. Konuyla alakasız ama anlayın işte ne kadar doluyum :(
Kavga çıkmasını istemeyen bir erkek olabilir yarin obur gun sen biyere gittiginde sen cevap vermiyosun arkadaslarinin yaninda bende vermicem denmesini istemediği için olabilir :D
Elindeki kızı kaybetmek istemez. Fazla derin düşünme :) Sevmekle alakasız bunlar. Bu devirde kimseye güvenme ben diyim.
İlgilendiğini gösterir. Türk erkeklerinde yüzde 80 i kendini oyuna kaptırdıgı için bu tür şeyler yapamazlar :) bilinçsel bir olay yani kafayı oyuna veriyor sonra dünya yansa umrunda olmuyor :)
Kaçırılmayacak erkek tiplerindendir.
Kalbimin tek sahibi diyor, oyun bitsede gitsem rahat rahat yazsam diyor. :D
kız arkadaşı olmayan erkek arkadaşlarına daha çok hava atar böyleleri.
Kızın hoşuna gider ama , o mantıkla yapmıslıgım yok değil :)
Arkadaşlarıyla dışarıya çıkıp bunları yapıyorsa, yanındakilere ayıp ediyor demektir.
Duyarli bir arkadaş ne serden geçiyor ne yardan.: )) kiymetini bil
Nerde ne zaman ne yapacağını ne konuşacağıni bilen erkek derim.
genelde yapmayız demekki sena karşı bişeyler hissediyo
o kadar meşguliyeti varken ona yazması verdiği değeri gösteriyor
senide idare ediyor boş kalmasın da yanlış anlamasın diyor
ne yardan vazgeçerim ne serden... bunun anlamı budur :)
değer vermedigini gösterir. değer verse senin yanında olurdu bence.
Ben kız arkadaşımla oynuyordum bunları eskiden şimdi sapım ama sevdiceğimi mahrum bırakmazdım ilgiden
Fifada senin için bir de gol atar off :)) Sonra Ronaldo tarzı bir bakış :)) eridin bittin demi o an :))
İlişkinin başlarındaysanız normal yani her erkek öyledir ama en az 2 3 ay geçti ve halâ dediğin gibiyse deli gibi seviyo demek bence
Geçen muhabbeti söyliyim kanka mesaj geldi sana dur atak bitsinde öyle yazarım ya da ilk yarı bitsin :(
bana yazıyo demıyoda hoslandıgı kıza tam kezban yaa
sana mı sorucam
kezban yaa kezban
mal sıteye soruyosun bana sormasan ne yazar :D
soruyu site sordum soruyu. "bu soruyu nası, ne şekilde sorsam" diye bir şey okudun mu
Malmisin giz sen salak sey oturmus burada bide soruyon goss gosss elini tut bida birakma
ya ilikliga egilimi vardir ya da cidden cok onemsiyordur ama baya baya boyle. normalde erkekler toplaninca geyik muhabbeti doner ustune de oyun oynaniyorsa eline telefon almak aklina dahi gelmez.
king diyor adam king:) vurdu gol oldu...
ha?
yok abi adam hâlâ okeye dönüyor (:
yoo benım onların yanında canım sıkılıyor bende atıyorum kıza hayvan gibi aşık oldugum anlamına gelmıyor , sen kendını tatmıne devam , ay cok seviooo
arkadaşlarının yanında sıkılmana rağmen onlarla çıktığına göre tatmin eden sensin bence.
yav he he
ya defol
ay cok sefiooo jasdhasjdha yav he he
Ben oyun oynarken yazmam.. onun yeri ayrı diğerinin yeri ayrı. erkek masasına oturuyosun sonuçta.. cıvıklık yapacak gitsin öbür tarafta hallensin.. oyununa baksın herkes. oyunda olmaz öle..
oyunlaarda kötüdür sevgillime mesaj atayımda ugur getirir belki felan der
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu derim :))
İhaleyi ben alacaksam oxforddan teklif gelse bakmam. :D Aynı şekilde poker Çift as varsada.
Hoslaniyosa oynamicak sadece senle olglnmesi lazım!
o kızı tavlamaya çalışıyor tavlasnda gör bakalm yazıyo mu
batak oynarkenn mesajlaştığım kızla ciddi düşünüyorumdur K-Q-J sonuçta papazı düşürüyor
Hoslandigi kiz diyorsun hele bir dur sevgili olsunlar cicim ayları geçsin
Güzeldir :) kızın götünün kalkması için bir sebep başlangıcıdır
Bnde durdurup cevap yaziyodum bagli olduğunu gosterir
ona değer veriyor ve o kızı seviyordur. Her bir dakikasını değerlendirmek istiyor.
O erkek olsaydı maç bitene kadar beklerdi ben olsam öyle yapardım
Pes oynarken mi yapıyor vay anasını şahsen ben hayatta yazmazdım.
bigun seninle oynarken o arkadaslarinlada konusabilir:) kararini ii ver
cok bişiyi göstermez seviyordur her zmn senle ilggenilyordur ya da arkdaslarıyla konusrken arada telefona bakıyorudur hiçbişi yani
cok yönlü bir erkek oldugunu ben hayatta dikkatimi dagıtacak şeyler yapamam
sen delimisin ne diyorsun :D nimet nimet :D öp başına koy o erkeği :D
erkek hemen kafada pilanı kurar aşkım görmemişim der . d
el gelene kadar boş zamanını değerlendiriyor.. boş duranı Allah sevmez
Helal olsun ben pes ve okeyde hicbirsey dusunemiyom
Belki yokluktadir elinden kacmasina izin vermeyebilir :D
Değmez bir kız için ama seni seviyor Allah bozmasın ne diyelim :)
ben Araç, tekne kullanırken sağa parkedip kız ile mesajlasıyordum ama o trip atıyordu ve böyle böyle ayrılık girdi araya soğuduk * erkekler seviyoda sizi siizn amınızda değil