Sihirdar Vadisi'nde koridora gittiğim sürede az mesaj atmadım :D


Oyun oynarken mesaj atan erkeğe net bir şekilde seviyor diyemeyiz. Oyun oynadığım zamanlarda ben de bu tür şeylere şahit oluyordum. Mesela takımdaki çocukla sesli konuşuyoruz. Sevgilisi ona mesaj atıyor. Sevgilisi ona mesaj attığı için sinirlenip sövüyordu ama sevgilisine hiçbir şey olmamış gibi canım gülüm diyerek mesajlar atıyordu 🤷🏻♀️
Kız konuyu uzatır, trip atar diye kıza anında dönüş yapmak zorunda kalıyordu
Hem mesaj atıp hem oyun oynamış biri olarak evet hatta telefonda konuşurken bile 10 kişi aldığım oldu cs de ama konuştuğum kişiler arkadaşımdı sevgilim değil 😄
Cevap
15Cevap
Seviyordur
Deriz deriz
Gamer etiketini de aşk ilişkilerine bağladınız ak fskjd
benim ex ölmek pahasına yazdığı oluyordu ama yazmasa da beni sevmiyor diye düşünmezdim, bu tarz saçma düşüncelere giren biri değilim.
Evet değer veriyor. Daha dün ben de aynı soruyu sormuştum saçma sapan cevaplar verdiler. İnsanın moralini bozuyorlar
Lobide ve ana menüde olduğu anları değerlendiren erkektir
Mesaj atıyordur ki oyundaym rahatsz etme arama sorma
Valla ben bir tek satranç oynadığım için yazmak problem olmuyor :)
Hele ki Oyunun ileriki safhalarında yazıyorsa :D
İşte görseldeki özelliklere sahip olanlar evlenmeli net😄
Seviyordur ama ben oyundayken cevap vermem versem de uyuyorum deyip oyun oynarım
Benim manita oyun oynarken arıyor bile o zaman ne oluyor 😃
Oo aşkından deli divane
Oyun oynarken yazan erkek çocuklar duymasının layt Selamisidir
He he aynn aşık oldu hemen kaçarak uzaklaş seni kullanmaya çalışır oyleleri yaw biraz akıllı olun sosyal ortamdan insan guvenirmi birde bu devirde
lolde kimseye mesaj atılmaz ya full konsantre oyna gitsin boş ver kızı :D trollerken atarım mesaj
Şehir efsanesi o dkbdksn
Sendenn skdnsksk
Görüyorum albayım görüyorum dkfbdksk
😂😂
👏👏
Yoo öldüğü için yazıyor ndjndmdmdm
Yazmasın arasın oyun boyunca
Alakası yok sevse yanına gelir oyun oynamaz
Ne günlere kaldık kırıntılarla beslenmeye benziyor
Seviyor gözüyle bakılıp saçmıyordur😂
Sevmiyordru*
bilmem, seviyordur herhalde.
Hoşlanıyor diyebiliriz
Evet mesaj atan erkek seviyordur
Oyun oynarken yazıyorsa direk evlen 🤣🤣😅
Evet seviyordur. ✔️😄
Bu ne wk ikiside babasının prensesi
LOL de hele de yasuo oynuyorsam babam arasa açmam
Ahaha bu fotoğraf bizi anlatıyor @İstanbul_bey
Seviyordur
Aşık dkdjc
sevmez
Oğlan diyebiliriz
Hayır sevmez
Diyebiliriz
Yani bu konuyu sadece ona göre değerlendiremeyiz
Aşık deriz
Diyemeyiz
Seviyordur
Diyebiliriz
Kesinlikle seviyor
Bence çok seviyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?