Güncellemeler
+1 yıl
Dostlar veysel soldaki ilk erkek. Sizce minyonmu? Cok iyi bnce fkzigi
www.tvgundemi.com/.../gonul-dagi-13-bolum-4.jpg
www.tvgundemi.com/.../gonul-dagi-13-bolum-4.jpg
Yani gönül daginda ki veysel gibi. Öyle erkekler cok hosuma gidiyo. Eskiden kaslı büyük erkekler tipimdi ama Şu an boyu boyuma daha iyi degil mi sizce? Yani yine bir 10-15 cm benden uzun olabilir. Ama cok yakisiyo bence erkege öyle olmak. Veysel gibi olsun cok iyi degil mi ya sizcde öyle?
165 kiz ve 176 erkek yakisirmiydi?
Öyle erkekler kuvetsiz mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bende fazla boy farkı sevmem 176 da güzel boy ama minyonda denmez yani
Erkege gore minyon kiz
Bilmem tabi belki de ama daha kısalar da var bana orta gibi geldi
Onlar minyon degil kisa oluyo
Bence oldukça kuvvetliyim tek elimle seni kaldırırım 😂😂😂😂
Kac boyun
178
İyi en azından bizim kanallarda olan kadınlarda var😂
Hahahaha
Kacsin ki
1.74. Bencr cok ideal 🤣
Evet
Gayet normal ve mantıklı bir tercih de bahsettiğin karakter kim hiç bilmiyorum
Google yaz gonul dagi veysel boydan fotosuna bak
1.76 minyon mu oluyor. Saçmalama jssj
Bir erkege göre degil mi? 190 ve 180 in yaninda ne ki?
1.76 minyonsa 1.67 ne oluor
Erkek icin 176 minyon
Tm ben 1.67 yim bu durumda ne oluyorum
Kisa
Tmdır
Uzulmr
Üzülmüyorum zaten Allah böyle yaratmış 1.76 1.80 erkek sapık abaza olunca bi önemi kalmıyor
Erkeklerin %95 i sapık eve atmaya yiyişmeye çalışıyor onlar benim tek bir kılım olamaz
Hmm iyi ozgvnli ool
176 minyon mu oluyor🙄
Degil mi? 190 erkekler var 180 var tabiki 176 minyon
Peki bu durumda 165 ile sen ne okuyorsun merak ettim 😀
Bir kiza göre orta
Hahaha
beni tarif etmiş ckclc
165/176 olur gayet güzel olur hemde :)
1,76 minyon bi boy değil.
Nasil degil erkege göre minyon
Kardeşim sen türkiye boy ortalamasını 3 metre filan sanıyorsun heralde 🙄
Krdsm herkes 180 190 degil mi
Evet. Evet. Öyle tamam. Anladım ben 😂😂
Ney7
Neyi
1.77 uygun mu hanımefendi 🤣😅
Evet
İyi güzel o zaman sevindim NFS’nden
boy tutuyor ama veyseli tanımıyorum
Googleden bak
gerek yok :) merak etmıyorum
Soldaki ilk erkek
benden kısa gıbı gorunuyor ama sanırım fotodan.
Iste bu tipli insan minyon oluyor
Cok yakisikli ya
anladım umarım ıstedıgını bulursun
Umarim
Bence 176 minyon değil o kadsrda o zaman 181 ne
Boy önemli değil
Minyonlar candır 🙃
197 kaslı erkek sevmez misin
Yani ideal
İğrenç biz varken 🙄
Kacsinki
Ya yok öyle cok uzun
Ben 188 🥺
Cokk uzun
Evet daha iyi işte senin bedenin için 😌
Niye
Daha güzel anlaşırız 😀😍
O niyeki
Öyle 🤷🏻♂️
Ayn
@Sudecikk000 ne ayn? Sende adamla konusmak icik maydanoz olmussun
@Sudecikk000 direk bari ceaaret edipde tanisalim de ondan bekleme
Tanışıyoruz zaten 🙂
Onun bana nefreti var ondan böyle yapıyo bırak yapısın 😢
Niyevarki
Her kısa boylu kiza yuruyo da ondan 😂
Aynen senin gibi her yoruma atlıyorum 🙂
Kıskanç bir arkadaş ondan 😅
Yakışır