AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Benim alcam adam hem temizlik hem yemek yapsın gelmeden önce duyrulur :D
burdan mı alcan adamı duyuruyorsun? (-: hem almak nedir ya eşya mı alıyosun? (-: ben her ikisini de biliyorum ayrıca (-:
Şaka yapıyorum ya sende asadaf :D
(-: biliyorum bende şaka yapıyorum sende
Evlenir de evlendikten sonra canim cicim gecince yemek yapmadigi icin kavga gurultu baslar tahminim.
aynen öyle
Seviyorsan gerçekten herşeyini kabul edersin zaten.
çok doğru
düşünülür tabi. ama evlendikten sonra eğitim amaçlı 1-2 hafta annemin yanına gönderirim :D
ov tam kavga ortamı (-:
kız ögrenir yemek yapmasını
olmayacak yapamayacak iş mi
herkes yapar
hevesli olması şart
hergün hazır yemek yenmez mecbur hevesli olur
ama karşısında hiç bir şey begenmeyense hevesi kırılır
orası da ayrı tabi beğenmesi şart
önce bilmeyen kız bile olsa
hevesini kıracak bişey olmasa ögrenir merak etme
öyle tabi kimsenin hevesini kırmayacaksın
Bende bilmiyorum ama yakinda evlenicem. Sorun degil bizim icin internet siteleri var ordan bakarak yapacagim yani.
en güzeli bende öyle öğrendim
düşünülür tabiki ama başka maharetleri olması lazım
temizlik bulaşık gibi değil mi?
onlarıda kapsaya bilir. daha çok ruhunu doyurmalı midesini doyuramıyorsa
Evlilik yemek yapmaktan ibaretse asçı tutun o zaman ne bileyim
ben değil öyle düşünenler tutsun ama kızlarda bilmeli yani
Öğrenir ister istemez
inşallah temennimiz
Yemegi sen yapsan bende sana oryantal oynasam sarki soylesem ruhunu doyursam dese esin?
siz beni tanımadığınız için bu soruyu soruyorsunuz. bana ne getirisi olacak ne saçma bişey bunlarla beni kandıramaz yemeğini yapacak bende yardım edecem
Yemegi birlikte yapcaksak zevkle ypardim ama isten gelip tek basima yemek hazirliyamam disardan soylerz anneme giderz karin her turlu doyar
vay be dışardan söyleriz anneme gideriz bana ters peh
Tercihini calisan bayanlardan yana kullanmicaksin o zaman ev kizi alicaksin
Allah kimi yazdıysa kaderimize bayan
Tabikide... ama herseyi 4 4luk insan olmak zor ve yipratici.. mutlu bir evlilik istiyosan aman bu gunde yemegi ben yapayim sen dinlen diyebilmeli bnce erkek
e tabi öyle diyecek hayat müşterek her zaman kadından beklemek olmaz mesela ilerde olacak ilk ve tek sevdiğim eşim yemek yapar bende yardım ederim tabak çatal koyarım sofraya
Tabak catal koy salatayi yap bulasigi yika... bunlar ayip seyler degil yani erkek ak adam yapmaz gbi kaliplasmis bir soz olusmus cok sacmabnce... erkekte kizda ana kuzusu yani imkanim olsa hic mutfaga girmem bn vlla
ben çöp dökerim bulaşık yıkarım yemek yaparım yemin ederim içeriyi süpürür düzeltlerim. içkim sigaram kötü alışkanlığım yok hiç ilişkimde olmadı bence de kötü değil aksine mutlu olduğun olacağın şeylerdir
Bu ozelliklerini kaybetmessen cok mutlu bir evliligin olur bnce... Allah kadir kiymet bilenlerle karsilastirsin diyom o zmn :)
oho ben şu an kimseye yaklaşmam her kıza biliyorum çok yanlış düşünce ama daha önce ilişkisi olmuş neler yapmıştır gözüyle yaklaşıyorum bu yüzden evlenmeyi aşkı yaşamayı düşünmüyorum şu an yalnız başıma atılacağım maceraları düşünerek mutlu oluyorum (-:
bununicin evlenmekten vazgeçecekse gitsin kendine aşçı bulsun.
demi ama?
ya da cok biliyorsa kendi yapsın
kendi yapar kendi yerse (-:
neyse :D :D
Onuda ben yaparım hatta temizliğide ben yaparım geriye kalan işlerde bana ait o ne yapcak bilmem
(-: isyankar bir cümle oldu biraz
Neden olmasın dünyanın en ünlü aşçılari erkekler zaten damak tadına takıntılıysa erkek zaten kendisi yapar eder.
Kiz calisiyor erkek calisiyor ayni parayi kazaniyorlarsa erkek de yemek yapmayi bilcek kiz da
Tabi canim hic sikinti olmaz ben yaparim temizlige de kosarim hatta ve hatta ayaklarini bile yikarim biricik. karimin :)
(-: o kriteri yüksek tutuyosun bak
çalışmayan işsiz bir erkek nasılsa yemek yapamayan kızda öyledir ama kızlar erkeklere işi sonrada bulur demiyorlar hiç
Ben sadce aksam evde sicak yemek olsun diye evlenmeyi dusunuyorum vallaaa asci gibi bir kiz bulsakta evlensek... lanet olsun tavuk döner :(((
Yemek ne ki yav :) Yemek için evlenilmezmiymiş. :) Yemeği ben yaparım nolcak. Olmadı dışarda yeriz :)
Bende evlendigimde bilmiyodum simdi harika yemekler yaparim en iyide kebab ve hamurislerini bilmezsede seni sevdikten sonra ogrenir ) hepsinide : )
demi doğru yazmışsınız (-:
Aynen aynen. d
o bakımdan kızlar yemek bilmeli (-:
Bence herkez bilmeli..
erkekler bilmeli kızlar biraz daha fazla bilmeli
tamam oldu simdi :)
anlaştık (-:
Yemeği de biz yapacaksak evlenmenin ne gereği var. Hafif toplu kızlar bu konuda başarılı oluyor. Yemeyi seven yapmayı da sever sonuçta. Yapamıyorsa öğrenmesini beklemekle uğraşamam.
Ben sahsen dusunmem esimin elinden yapilmis mis gibi yemekler yemek hakkim bence diye dusunuyorum..
aynen öyle doğru düşünüyosun
Kendi elleriyle bir sarma sarsin.. isterse kotu yapsin.. benim icin ugrasmis sonucta.. onunda o sardgi parmklari yemezsem neyim :) maksat yemegi guzel yapmasi degil hani kizlar bilin istedim :)
Neden kadinlara yemek yapmak zorunlu ki en iyi ascilar erkekler diye hava atmayi biliyosunuz amaa
ben atmıyorum genelleme yapma sakın bu bir ikincisi ben biliyorum ve kadınım da bilmeli
yemek bir şekilde yapılır ama pisse düşünülmez temiz yemek yapması önemli
Once ruhunu doyurmali karnin peynir ekmekle de doyar
helal süt emmiş olsun da sonra da yemek yapsın
Evlendikten sonra ogrenir tek derdin o olsun
yok benim derdim değil sadece soruyorum yorumları cevaplıyorum
abi 2 çeşit kadın vardır.
1) her işe yarar. yemek yapar, temizlik yapar, gözün arkada kalmaz.
2) sadece yatakta işini görür. günde 5 dakikalık zevk için 23 saat 55 dakikalık gnünü zindan eder...
ben yapabiliyosam o da yapabilmeli, sevgili falan olur da evillik brz zor
demi ama aynen
bir sarma , manti , borek yapan kizlar var bir de yapamayan. Bence evlenmeyin :D
(-: evet fırsattan istifade kötüleyin demi? şaka bir yana siz biliyorsunuz o zaman
Biliyorum ama bilmezden geliyorum :)
(-: inanayım mı?
Senin tercihin
ama bilinmesi gerek cidden
Bilinmeli bence de. Hergun annenin evinde yemek yiceksen niye evleniyosun ki. Sacma
ah ah keşke çoğu kişi sizin gibi olsa
Yemek için evleniyorsan ayda 1-2 bin tl'ye aşçı tutmak evlilikten daha masrafsız emin ol.. Bizden beklentisi olmayan hayat arkadaşlarımızdan beklentilerimiz çok fazla maalesef..
Eger okumus elimizde disardan soyleme imkani varsa dusunulur bence :)))
hazıra dağ dayanmaz ama (-:
Dayanir dayanir :))
dayanmaz (-:
Zamanla ogrenir be bu kadar kotumser bakma
inşAllah (-:
Kızıl 2 gün birbirinizi yiceksiniz e sonra? Aç kalacak adam yemekte yemesi lazım onun için olmaz :)
Niye düşünülmesin? Kimseye yüklenmiyor bu bilgiler doğuşta :)
Benim bu konuda pek ümidim yok ama öğrenir diye ümit etcem. Evlenecegim kişinin yemek yapabilmesi benim icin kriter degil.
evine bağlı olsun her gün kuru pizza yemeğe razıyım o zaman zaten hayatın en güzel tadını onun gözlerinde bulmuş olurum.. ama arada bir de sulu yemek lazım :))
evlenmem dememde biraz azalır isteğim :D zaten bu aralar yemek sıkıntısı çekiyorum bari evlendiğimde olmasın
demi ama (-:
aynen ya yemek beceremeyen kıza zaten kız demem ki :D
yok o kadar da abartmayalım (-:
öyle valla bu aralar iyice gevşediler :D neyse hadi eyv
düşünülür neden düşünülmesin bende bilmiyorum. sevgilim düşünüyor evlilik. hatta o benden daha iyi..
düşünülür. Sabah akşam da birbirinizi yersiniz artık.
düşünülür tabi ki, yemek dediğin nedir öğrenilir 2-3 ayda
tabıkı duşunulebılınır yanı en azından dert etmem beraber yapar yerız altı ustu yemek
Kesinlikle evet cunku ben cok iyi yemek yapiyorum esimin benden daha iyi yapabilecegini sanmiorum
Benim için sorun yok ekmek peynir koysa önüme oda yeter :D ama ilerde ögrenirse ii olur :)
Yemek kitabı diye birşey var oraya bakarak da yapamıyorsa evlenilmez.
Kicini koyup oturcaksa hayir ama benimki bir isi varsa ben zaten istemem kadin tutarim bir tane yapsin her seyi
Erkekler bile en basit ymeekleri yapabiliyo bence kzı dediğin yapmalı o ne öyle... O kızı ben evime almam bee...
Kanka ben bilmiyorum :((((
@red_hat kız sen yemek yapmaz eten sadece dur yanımda ben yaparım haha :DDSfsad
Ooo canimsin sjskdkkd
Yemek neki yav :) Sen yapamazsan ben yaparım derim.
bence düşünülür o ne öyle yaa illa yemek yapmayı bilecek diye birşey yok. çıkar ilişkisi degil ya bu zamanla öğrenir :) bence yemekten daha önemli şeyler de var yemek halledilebilir.:)
Rolleri değişebiliriz. Yemek yapmada iddalıyımdır ^_^
Seviyorsam gerekirse ben yaparım, sorunu bile olmaz.
yemek sorun degilde öyle böyle öğrenir ama hazıra alışmış biriyle asla
Niye evlenilmesin kimse annesinin karnında öğrenmedi.
Simdi evlilikte is bolumu olmali ben calisacagim zaten kazanacagim para 3aileyi gecindircek cinstense esimde evle ilgilenmesi yani yemek önemli :)
Evlenirim gerekirse ben yaparim yemkleri karadeniz sofrasi hemde :) sonra onada ogretirim sorun aradan kalkar ve mutlu son ::))
Gel de bir yemek hazırla be gülüm. Acıktım
Bugun kuymak var. menude bir demlikte cay :) @esratülü
Ağlatmayın beni
Eğer erkek de bilmiyosa asıl kötü olan odur. Yakın zamanda her ikiside göt-göbek bağlar fastfood yemekten
insan olsun yeter yemek yapmayı da zamanla ögrenir ama insanlık yoksa insan olmayı oğrenemez
düşünülür tabi. yemek yapsa da benim karım , yapmasa da benim karım.
sen kızla yemek yapması icinmi evleniyorsun. Yemek yapmasını istiyorsan git aşcı tut kendine
Aşçı mı alıyon eş mi?
ben sadece sordum yorumları cevaplıyorum
yemek baş kriterin ise aşçı tutabilirsin.
ben sordum sadece yorum yapanlara cevap veriyorum
Cevapları heyecanla bekliyorum :)
e bilmeyen biri olarak merak etmek normal (-:
Yaparım da insan merak ediyo :) ya yapmazsak
erkeklerin verdiği cevapları okuyun bakalım bir (-:
Karım evde olcak ben işten gelcem. Yani? Düşünülmez :)
Benim için farketmez açıkçası fakat annem izin vermez oğluma bakmaz diye korkar :))
sureklı kahvaltı mı yapacaksın kardesim? sen bilmez o bilmez nasıl olacak..
kız dediğin yemek yapmasını bilecekkk yaaa :D:DD:
aynen öyle işte bu (-: