Kimsenin beni korumaması çoğu yerde ezilmeye Artık dayanamıyorum ve gücüm kalmadı Fikir verin ne yapabilirim?

Babam parasını çok yiyen insanlar yediren birihiçbir şeyin sahibi olamadı buz gibi evlerde oturdum bana babalık yapamadım annemi aldatti aileiçinde çok üzücü şeyler yaşadım babam beni hiç anlamadı cogu zaman kötü davrandı parayı soytarı kadınlara yedirdi. Ortaokulda aşırı mobbing yaşadım bir kız tarafından. Benim eşyalarımı her teneffüs yere fırlatırdı Benim yemeğimi çöpe dökerlerdi aşırı alayederdi benimle başka kızlara da böyle yapıyordu onlardan biri yaşadığı şehri değiştirdi ötekinin de annesi okula gelip bu kızı dövdü onun eziyetinden kurtulduk Ama her yerde adimızı eziğe çıkardı. Lisede okuduğum İlk sınıfta da bir gruplaşma vardı herkes grubu dışında kimseyle konuşmuyordu çok havalıydı insanlar ve orada da ortaokuldan gelen kişiler benim için ezik dedi onlar da beni ezik görmeye başladı. Sınıfı değiştirdim orada da biri bana çelme taktı insanların içinde rezil olunca insanlar da benden biraz uzak durdular Aslında birbirini çok destekleyen çok sahip çıkan bir sınıftı belliydi. Aşırı yoruldum gerçekten ağlamaktan Astım hastası oldum lisede hayata riski bir hastalığa da yakalandım Hatta herkesten Sakladım insanlar beni neden korumuyor buna çok uzuluyorum Mesela benim çorabım yırtılıyor kendime yeni bir çorap alıyorum arkadaşıma diyorum Beğendin mi Kendime yeni aldım kıskançlığını suratı beş karış oluyor bir insana her şey lazım oluyor ayakkabım yırtılıyor ayakkabı alıyorum onu mutlaka çekemeyip beni dışlayan beni rezil eden bir tip oluyor Ve ben bunlarla uğraşmaktan çok yoruldum istiyorum ki Kimseninbana karşı kıskançlık art niyet olmasın. Annem de maalesef böyle biriymiş hayatı boyunca yalnız arkadaşı olsa da onu korumaz desteklemez. Liseyi bitirdim üniversite sınavı kazanamadım tekrar girdim 2 yıllık kazandım şehir dışını yazdım yaz tatilinde bir işe girip çalışayım dedim a101'de Müdür Yardımcısı tarafından çok ezildik Kız arkadaşlarımla ben herkesin Haftada bir kere full oluyor ve bir kere izin hakkı var beni Bütün hafta Akşamcı yaptı yani her gün 13 saat çalıştım sabahçı olunca 9 saat çalışıyorsunuz beni çok az sabahçı yaptılar ve işler olduğunda Bana diyorlar ki iş bitmeden eve gitmeyeceksin yemek molası veremezsin Ben izinli oluyorum ya da sabahçı oluyorum o gün eve erken gidiyorum ertesi gün geliyorum bir sürü iş yapılmamış bana kalmış buna kaç kere itiraz ettim beni umursayan olmadı bu haksızlık müdürün yarsimcisi bana diyor ki benden izinsiz su içemezsin Benden izinsiz tuvalete gidemezsin arada bir iyi davranıyor orada bir de kötü beni rezil ediyor insanlar içinde ben yardimciyim ne desem yapmak zorundasın diyor. Çevremden bana karşı aşırı bir kıskançlık olduğu için artık beni mutlu eden şeyleri kimseyle paylaşmıyorum ve arkadaşlarımın da bu meseleler senin meselen bizi ilgilendirmez tarzında tavırları beni çok üzüyor istiyorum ki beni korusunlar Çünkü tek başıma düşmanlarımla baş etmekten çok yoruldum okul hayatımda bir kere grubum oldu onda dağıldı zaten Hiçbiri beni tutmuyor ilaçla artık hayatımda son vereceğim dayanamıyorum

Kimsenin beni korumaması çoğu yerde ezilmeye Artık dayanamıyorum ve gücüm kalmadı Fikir verin ne yapabilirim?
Cevapla