Sigaraya 24 yaşında henüz yeni başladım ama içe çekme mevzusunu anlayamadım. Nedir bu?

Sigaraya yeni başladım, tamamen keyfi içiyorum. Alışkanlık yok. Tadı hoşuma gidiyor. Günde 4-5 adet içiyorum. O da keyifli olduğum vakitler. Yaptığım şey şu sigara dumanını ağzıma alıp geri bırakıp ağızda kalan dumanı içime çekiyorum. İlk etapta biraz böyle baş dönmesi ve tuvalet getirme olayı yapıyordu. Yanımda içen tiryakiler dışarı duman vermiyor. Sigaranın esas icilme hali ve alışkanlık yapan durumu içe çekme mi? Yani sigara dumanını tamamen ciğere çekip dışarıya hiç duman vermemek mi?

Sigara alışkanlık yapsın istemiyorum. O nedenle merak ettim. Keyfi olarak içtiğim sigarada alışkanlık yapmaması için neye dikkat etmeliyim?

Sigaraya 24 yaşında henüz yeni başladım ama içe çekme mevzusunu anlayamadım. Nedir bu?
Cevapla