Sigaraya yeni başladım, tamamen keyfi içiyorum. Alışkanlık yok. Tadı hoşuma gidiyor. Günde 4-5 adet içiyorum. O da keyifli olduğum vakitler. Yaptığım şey şu sigara dumanını ağzıma alıp geri bırakıp ağızda kalan dumanı içime çekiyorum. İlk etapta biraz böyle baş dönmesi ve tuvalet getirme olayı yapıyordu. Yanımda içen tiryakiler dışarı duman vermiyor. Sigaranın esas icilme hali ve alışkanlık yapan durumu içe çekme mi? Yani sigara dumanını tamamen ciğere çekip dışarıya hiç duman vermemek mi?
Sigara alışkanlık yapsın istemiyorum. O nedenle merak ettim. Keyfi olarak içtiğim sigarada alışkanlık yapmaması için neye dikkat etmeliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer