Eşim zengin herkes beni çalışmadığım için eleştiriyor. Ben çocuklarımla ilgileniyorum. Sizce haksız mıyım?

Eşimin aylık geliri 100 bin üzeri kendi işyeri var bana senin çalışmana gerek yok çocuklarımızla ilgilen gez toz güzel kıyafetler al dedi ben de memnunum durumumdan. Ama arkadaşlarım ve birçok insan neden kendini ezik bırakıyorsun neden çalışmıyorsun gibi şeyler söylüyor zaten ihtiyacımız yok ki ki ihtiyacım olursa tabii ki ben de ekmeğimi kazanırım normalde bankacıydım. şu an mutluyum ama herkes herkes gibi olmak zorunda değil ki ben halimden memnunum ayrıca kendimi geliştirmemiş biri değilim. Çocuklarıma ayıracak vakti bakıcıların eline bırakıp büyütmek istemiyorum özverili bir anneyim bütün emeğimi onların gelişimine veriyorum. Sizce haksız mıyım?

Eşim zengin herkes beni çalışmadığım için eleştiriyor. Ben çocuklarımla ilgileniyorum. Sizce haksız mıyım?
Cevapla