Çalışan eş istiyorum diye eleştiriliyorum. Sizce haksız mıyım?

1- bana muhtaç olmasın ayakları yere bassin benden bir şey isteyemezse üzülmesin
2- kimse ölümsüz değil ben erken ölürsem çocuklarıma bakacak güçlü bir eşim olsun
3- ortak zamanlarımızda daha değerli olsun sabah ben ise gidiyorum geliyorum yorgun eşim beni beklemiş iletisim zor olur. Oda çalışsın tatillerimizee evi beraber temizleyelim beraber gezelim beraber birşeyler yapalım daha doğru olur diye düşünüyorum


Sizce haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Ailem eşimin çalışmasını istiyor yani çalışmasın demiyorlar sadece ille çalışan biri olsun diye kriterin olmasın diyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Ev işi çalışma çok zor demişsiniz bende ev işine yardımcı olacağım tabi ki gerekirse yardımcı bir abla gelir Çocuk ile beraber çok zor olur diyende oldu o konuda da bende en az onun kadar sorumluluk alırım ama çocuktan sonra çalışma çalışmama tamamen onun tercihine kalmış
Çalışan eş istiyorum diye eleştiriliyorum. Sizce haksız mıyım?
Cevapla