Eşim olacak kişi her kimse çalışmasından yana değilim, normal mi?

Yurtdışında yaşıyorum, elektrik elektronik mühendisiyim kendime ait güvenlik ekipmanları firmam var. Maddi herhangi bir sorunum yok, şirket sahibiyim. Hayatımda olacak kadının çalışmasını istemiyorum çünkü ihtiyacımız olmayacak. Veririm eline şirket hesaplarımdan birini dilediği gibi harcasın, ihtiyaç duyduğu ne varsa alsın. Milletin yanında çalışıp kişilere ağız eğmesin. İlla çok çalışmak isterse şirketimin patroniçesi olsun. Yabancı birinin yanında çalışsın istemiyorum. Böyle düşünüyor olmam normal mi?

Eşim olacak kişi her kimse çalışmasından yana değilim, normal mi?
Cevapla