Kendimi çirkin buluyorum? Mutsuzum canım yanıyo? Beni dinleyecek yokmu?

58 kilodan 63 olmusum. Boyum 165. Iyisin demeyin ben 58 istiyorum ama diye yapmaya motuvasyonum yok. Bugun gezmeye gittik ne suslenmeye mecalim var ne bisey. Yinede az bsiey surdum. Foto cektim ve kendimi kotu buldum. Hicbi fotoda begenmiyorum kedimi normal mi? Aynada gorunce begeniyorum ama. Fotoda gorunce moralim bozuluyo. Birini sevdim umut verdi gitti nisanlandi simdi. Cok yanlizim hergun evdeyim is okul yok. Cok uzuluyorum 21 yasinda gencligim bosa gidiyor ben sadece sevilmek istiyorum gercekten icim. öyle buruk ki grzerken bile bi bosluk var makyajimi silip aglayacagim biraz iyi gelecektir cunku icim cok dolmus Şu an cok kotuyum

Güncellemeler
+1 yıl
Bazen cok zor oluyor
Kendimi çirkin buluyorum? Mutsuzum canım yanıyo? Beni dinleyecek yokmu?
Cevapla