58 kilodan 63 olmusum. Boyum 165. Iyisin demeyin ben 58 istiyorum ama diye yapmaya motuvasyonum yok. Bugun gezmeye gittik ne suslenmeye mecalim var ne bisey. Yinede az bsiey surdum. Foto cektim ve kendimi kotu buldum. Hicbi fotoda begenmiyorum kedimi normal mi? Aynada gorunce begeniyorum ama. Fotoda gorunce moralim bozuluyo. Birini sevdim umut verdi gitti nisanlandi simdi. Cok yanlizim hergun evdeyim is okul yok. Cok uzuluyorum 21 yasinda gencligim bosa gidiyor ben sadece sevilmek istiyorum gercekten icim. öyle buruk ki grzerken bile bi bosluk var makyajimi silip aglayacagim biraz iyi gelecektir cunku icim cok dolmus Şu an cok kotuyum
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen cok zor oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer