Kendimi çok çirkin hissediyorum, çevrem çirkin demiyor kimse demiyor ama nafile. Ne yapacağım?

Bir insan çok bakımlı olduğu halde sadece abazaların dikkatini çekermi :(

Çirkinim takıntısından nasıl kurtulucam?
Hobi demeyin hertürlüsünü yapıyorum ama sosyal hayatım yok.
küçük biryerde yaşıyorum ve aktivite yapacağım yeni insanlarla tanışacağım yerde yok
Kendimi çok çirkin hissediyorum, çevrem çirkin demiyor kimse demiyor ama nafile. Ne yapacağım?
Cevapla