AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
abla 200 yapalım düz olsun :D vay * millet artık boya takıyor tamamam fabrikaya sipariş verdik
Memnun olurum :)
adamı kolaylıkla aldatabilirsin :) yan tarafta birine öpücük atsan adamın haberi olmaz :)
:))))
adam seni unutur gider la
eski kız arkadaşım 1.60tı ben ise 1.84 boyla bir alakası yok bence bu kadar dert etme
Bence deee :))
valla hakkındır kimse yadırgayamaz, 160 minyon oluyorsun, erkek te 180 ve üzeri olabilir eğlenceli olur hatta :)
Benmde boy 80 ama kiza kizlar daha cok hosuma gidiyor 60 70 arasi
Işte neymis imkansız degilmis
Tabikide. Boyum kisa mi erkeklere göre
Yok ya 180 gayet iyi
Kendimi kisa hissetym :( neyse saol
Bulacan da olacak mı sanki? Memlekette kız ya da erkek kalmamış, yoklukta bulunmuş gibi olursunuz :)
simdilik 1.80 var işime yarar dersen buyur gel.. mavi gozlerde hediyemiz olsun :)
Masssalahh iyisinde ben mavi göz pek sevmiyorum :)
yapcak bişey yok canımız sagolsun :)
benimde boyum 1,90 ama 1,60 lık kız yanımda tam abeste iştigal olur ya bir an canlandı gözümde de :D
Büyük konuşma gün gelir 155 bir kıza aşık olursun :D
aşk farklı bişey minyon severimde 1,60 da çok minyon ya :D
Aşk olduktan sonra hiçbir problem yok. Sen aşkı bul gerisi kolay.
çok boy farkı iyi olmaz bence 10 santimlik bir fark yeter
milletin boy takıntısı buyur sonra beni boyum kısa diye terketti derler.
dalga geçmeyin kızla arkadaşş :D 1.82 olurdu uygunmu sana :)
1,84 uygunsa çaLdır ararim kanki hahaha:D
Yorumlara bittimmm
Çok sana. 1.60 boyunla 1.80 istiyorsun 1.70 - 75 neyine yetmiyor :)
Biraz ole 160 saniz topuklu ile 170 yani yine var arada size ideal boy 173 - 175
İsteyin tabi hakkınız benim gibi 1.96 bile isteye bilirsiniz
196 mi? :o
yok ya 2 metre verelim sana deve cüce oynarsınız :D evleniceğin max erkek 175 olcak bunu bilde ahaha
180 den aşağısı bulmadı beni daha :D
Evet türkiyenin boy ortalaması erkeklerde ondan 173 sende haklısın :D
bazen hayallerin gerçeğe dönüştüğünü bile hayal etmek güzel oluyor...
istemen normal ama boyun kisa olduğu için ters tepki olmuş olabilir
Bende 160 boyundayim uzun boylu guler yüzlü erkeklerden hoşlanıyorum nolmus yani :))
kızların genelı oyle ıster zaten anormal bısı yok kı 1.50 erkek ısteyecek halın yok herhalde
bulursun inşaallah allah gönlüne göre versin kardeş
Manyakmisin kiz adamin yaninda topaç gibi mi kalmak istiosun :)
hahah insan sevdikten sonra hiç problem olmaz :D bende 1.85 im mesela :D
aşkın metresi santimetresi olmaz gönüller bir olsun yeter (:
bul da görelim. nasıl oluyormuş bir bakalım halimize
182 var bende olurmu sana gülüşüm güzelmi bilemem :D
Bende 1,82 Boyundayım ve Boyu 1,80 Kızlardan Hoşlanıyorum :)
topuklu giyemez sendeee abartmışisın :D
Cok asagidan bakiyosun olaylara yazik sana zor senin isonde be guzelim =))
Onu sormadım ilgilendirmez
Kes l*n yazma o zaman adsm gibi cevap ver abaza kalkmis siparsile erkek arıyo kezban =D
Ahahahha arasam gizliden sormam dimi bebek :))
Nerden bebegin oluyom l*n abazan uzak dur haramsin bana pis kiz hahah kiyamam ins bulursun o siparisi kardes rastgele =)) ;))
Benim boy 1.82 kilo 79 ama cok kiz senin gibi diyor ama zorlaniyorlar bence vazgec agir gelir
Ben zoru seviyorum zaten
Simdiye kadar denedin mi hic tam aradigimsin canım
Cok fiziksel olmus ama hani duygular :) illa aratsan bulursun
Onlar ayrı koni yaa :))
he boy olsun da diyon :D gerisi olur
Ben bile 171 boyumla 190 yın yanında kısa hissediyorum kendimi sen 160 la 190 iyimiş.
Parani biriktir bodyguard tut kapi adamlar var altlarinda cenazen cikar=)
kız dediğin minyon olur zaten sallıcan duvara vurucan havaya atıcan felan :D
Ahahah :D
1.81 idealmi sence :D
Süper :)
:) :)
Ahaha çok tatlısın. d
1,85 boyum var bakalım hangi 1,50’nin köpeği olacağım 😅😅
Hiç sıkıntı olmuyor gayet keyifli her anlamda not:1.90 ım :)
demek ki uzun seviyor kızlar, 19 cm işini görür herhalde
boy farkı
Ergen alar mı:S Kendine gel erkek delisi gibi görünüyorsun.
Çok şey istiyorsun bence 1.70 yeter sana
Eic bı oku da al sen boyunun ölçüsünü :D
Sıkıntı olmaz bel hizasına yakın olursun daha iyi. Uygundur.
sen işi biliyorsun :D
:)))
O baslik ne ya karpuz mu seciyorsun?
Evet ne var rahatsız mi etti
Onlara mal muamelesi yaparsan bu muameleyi senin de gormen çok normal :)
(; karpuz seçiyor mubarek
Yoo mal muamelesi yapıliyor gibi bir imada bulunmadim ben :)) yani bir laf sokmaya calismadan önce git cumlede anlam falan çöz :D
Yazık
Valla bence sana yazık işin gücün yok milletle ugrasacak hale gelmissin senin durum vahim
Kizlarda boy erkeklerde penis büyüklüğü :) Birakin su takintilari artik önemli olan onlar değil :)
Allah gönlüne göre versin ne diyelim.
Tabiki hakkin değil. Git boyuna gore birini bul.
Niye? 1.70 boyunda olan insan değil mi?
182yim ama tipsizim gülüşüm de dandik olur mu :D
Birakda ona ben karar vereyim ;)
Pardon reis :)
Fazla film izlemenin sonucu bu iste
Alakasi yok
ısmarlama olur ama ciddi birisi olması biraz zor
Ne çok mu? Onu anlamadım?
Çok mu şey istiyorum demeye çalıştım
Haaa, istediğin sadece boysa çok değil..
Boy zaafım tabi ki önceliğim boy değil
Zaaflar öncelik olmuyor mu;)
Hayır kendini kaybettigin nokta oluyor :)
Eee tamam işte kendini kaybettiğin konuda başka neye öncelik verebilirsin ki?:D
dağılın gerçek ergen :D
Sen napmaya calisiyosun? :D
bilmem :D
Yazdıklarından seni tanıdığım bir kıza benzettim
Boy kaç boy? :)
1.80
Ben seni tanimiyorum ama neden bende tanıdığın bir ki olmayayim :)
Sen erkeklerin sadece boyuna mı bakıyosun?
Espiri olsun diye söyledim öyle olsa çoktan mesaj atmistim değil mi. Öncelik karakter sonra boy
Benim 1.90 boy ekle :)
sende boy 150 fılanmı kı :D hahah
1.90 ım ama çok şey istiyorsun sen de :)
boy bukadar önemlimi :)
iyi fantazi olsada yesek
180 üstüyüm boyunda gayet iyi..
Tesekkurler :)
1.93 verelim olmazmi :)
Vaaaayyy :))