Zamanında çok dalga geçtik neden her yere millet bahçesi yapıyorlar deyu. Artık eş dostla buluşabileceğimiz tek umumi alanlar oraları olacak gibi duruyor.
İnsanların elinde ki yaşam mücadelesini alıp refaha kavuşturursan o zaman sorgulama daha fazla artacaktır. Ayakkabılara %30 , giyime %100 zam yolda pazartesi neler bekliyor göreceğiz
İnsanlar refaha ulaştığı zaman pastanın diliminde ki pay daha da dağılacak ve para babaları bunu kabullenemez. Kısacası günü kurtarma borçsuz çok şükür demeye alıştırılan toplumda göz açılmaz çünkü bu durumları düşünecek zamana sahip olması için refahı olacak ve daha fazlası için düşünüp sorgulayacak. Birilerinin rahat etmesi ve daha fazla kazanması için süregelen bir sistem. Gittiğin mekanda ki kahvenin 25 çay’ın 18 TL dahi olduğunu bileni geç bir kez oturmamış çok insan vardır. Dolayısı ile sisteme aykırı olmak her zaman kaybettirir. Çok şükür diye boşuna demiyor yaşlılar ve eski dönemde yokluk çekenler
Sizi tanımlamıyorum niye üzerinize alındınız o yerlere gidemeyen kesimin bunları sadece seyrettiğini belirtiyorum o yüzden pahalılık arttıkça insanlar eve çekiliyor parklara gidiyor alım gücü düştüğü için. Sizinle ilgili bir yargı da bulunmadım o şekilde hissettirdiysem kusura bakmayın iyi akşamlar.
bu sabah the economist'in son sayısında türkiye'de artan enflasyon ve yoksulluğa dair dikkat çeken bir yazıya yer verdi üç rakamlı enflasyonla cebelleşiyoruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Evet pahalı
Zamanında çok dalga geçtik neden her yere millet bahçesi yapıyorlar deyu. Artık eş dostla buluşabileceğimiz tek umumi alanlar oraları olacak gibi duruyor.
Çay’ın 18 TL olduğu yerde Türk kahvesi 25 TL uygun diye düşünüyorum.
İnsanların elinde ki yaşam mücadelesini alıp refaha kavuşturursan o zaman sorgulama daha fazla artacaktır. Ayakkabılara %30 , giyime %100 zam yolda pazartesi neler bekliyor göreceğiz
Hayır be yanılıyorsun sen. İnsanlar refah içinde olduğunda toplum düzene girer.
İnsanlar refaha ulaştığı zaman pastanın diliminde ki pay daha da dağılacak ve para babaları bunu kabullenemez. Kısacası günü kurtarma borçsuz çok şükür demeye alıştırılan toplumda göz açılmaz çünkü bu durumları düşünecek zamana sahip olması için refahı olacak ve daha fazlası için düşünüp sorgulayacak. Birilerinin rahat etmesi ve daha fazla kazanması için süregelen bir sistem. Gittiğin mekanda ki kahvenin 25 çay’ın 18 TL dahi olduğunu bileni geç bir kez oturmamış çok insan vardır. Dolayısı ile sisteme aykırı olmak her zaman kaybettirir. Çok şükür diye boşuna demiyor yaşlılar ve eski dönemde yokluk çekenler
25 tl 18 tl olduğunu bileni geç diye beni tanımlayamazsın reddediyorum. Ben restoranlarda cafelerde kahve çay meyve suları içecekler içtim merak etme.
Sizi tanımlamıyorum niye üzerinize alındınız o yerlere gidemeyen kesimin bunları sadece seyrettiğini belirtiyorum o yüzden pahalılık arttıkça insanlar eve çekiliyor parklara gidiyor alım gücü düştüğü için. Sizinle ilgili bir yargı da bulunmadım o şekilde hissettirdiysem kusura bakmayın iyi akşamlar.
Su almanci herif geldi aklima. İcme yeme sicma diyen. 🤣🤣🤣
O yüzden cafeye gitmem gidersem asla kahve içmem kendim yaparım en güzeli 17 TL'ye 20 defa içerim 😄 son soruma bakabilirsin kahveyle ilgili
Yanı kiraları giderleri düşününce çokta pahalı değil
Herkes abartmaya başladı bizim milletimiz bizi s...
bu sabah the economist'in son sayısında türkiye'de artan enflasyon ve yoksulluğa dair dikkat çeken bir yazıya yer verdi üç rakamlı enflasyonla cebelleşiyoruz
İyide masrafları var satan yerin sonucta
38 lira 25 olsa gine neyse