AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Yok annem sıyırır onu..
Aaaaa olur mu öyleee şeey yaaa :d
Ben cok sevmem annem sever canım anacıgım yesin agzı tatlansın:D
O yaparken yiyodur zaten :D :D
Bilmem olabilir:D
Asla tatli yemem. Kilo yapar.
Oo kızım o güzelliklerden mahrum kalma :D
Zayifliktan mahrum kalicagima ondan kalirim daha iyi kesinlikle yememeliyim. Ama eger yiyeblsem kilo almaktan korkmasam bende siyirmak isterdim. Amakilo yapiyo malesef asiri zayifligimi korumak zorundayim :'(
İki kaşıktan nolcak kızım :D ben yiyom yiyom kilo almıyorum ne kaa şanslıyım :D
Ne guzel ben alirim o yuzde siz yiyin afiyet olsun size. Bizim gibilere ancak sizi izlemek duser cunku...
Yokk canımm abartma sende :D
Abartmiyorum bende yiyip yiyip kilo almamak isterdim ben kilo almamak icin ac geziyorum
Kızım sende azar azar ye :D
Korkumdan yiyemiyorum
Olmaz mı? :D sütlaç dibi ne de güzel olur be :D
Hemide nasıl :D
Afiyet olsun :D
Tabiki sen siyirmazmisin
Sıyırdım dedim ya :D
Siyirdiysan güzel yapmışsın :)
Aynen. :D
Annem tatlı yapmıyo ki:(
yazıkkkk :D
Ama. Ben yapıyorum:)
İyi bari :D
bir ara krom bakır tadı aldım l*n :D:D
Tencerenin tadına bakmışsın :D
Valla bizde yemekler böyleee :D:D
Öyle olmalı :D
:D:D
Tencerenin ırzına geçiyorum resmen :D
:D:D
Tatlı Değilde Yaprak Sarmanın dibi Süperrrrr :D
Oooooo damarımaa bastın :D
Allah Razı Olsun Yine YApmışş Dün KArnım patlicaktı
Ooh bayramın keyfini çıkardın :D
şimdi iyim ya biraz belim ağrıyo o kadar
Çok yersen tabi :D
neden?
Ne biliyim yemişsin yemişsin ağırlık yapmış ahahha :D
bari sen yapma be
Ok :D
aferimmm
Tencerenin dibini koparıp yerim
Ahhsahhshsah hahshahah :D
o değil de pudinge bunu uygulamak daha güzel :)
Ya farketmiyo :D
Ediyo nasıl etmiyomuş zaten siz kızlar yokmusunuz bişey yaparken tencere dibinde de bırakmıyosunuz ordan bir uyuzum size zaten :)
:( bizde insanız hem yapalım hem yemeyelim yok öyle dava :D
Sizde yaptırıyonuz yemeği temizliği yayılıyonuz koltuğa :D
o tamam bak doğru buna örnek olurum:)
Evlenmesem mi acaba :D
evlen evlen oraya nerden bağladın :D
Hep yemek yap evi temizle beyfendide koltuğa yayılsın oooh :D
oooo orası öyle bide tvnin önünden geçme can sıkıcı oluyor :D
Ordan geçme burdan geçme maç izlicem yemekte ne var arkadaşlar gelcek evi temizle annemlere git ahdajhd :D
sende tam bir hanzo profili çizdin nabtın ya
Ahshajhd Türk erkeği :D
valla böyle gülersen ona sanırsam ağzına tokadı yersin :D diye tahminim var inş gerçek olur :D
Hahahah yok yaa işin şamatası işte öyle güldüğümden değil :)
Kek hamurunun dibini siyirmaya bayilirim :D
Bende :D
Kek kabını parmaklıyorum
Bendeee off :D
Puding yapinca seviyorum oyle yapmayi
Bende :D
Dibine tenezzül etmem kanka :D
Bence kâseden yemekten daha eğlenceli :D
Hmm afiyet olsun :D
Teşekkürler :D
Parmağımı daldırırım hemen :D
Ben çay kaşığıyla koca tencereyi sıyırdım :D
Afiyet olsun ben kimseye kaptırmamak için hemen parmaklarımı kullanıyorum :D
Kimse yoktu Allahtan sonra kardeşlerim yalarlardı valla :D
:D ben öyle birşey yaptığımda teyze çocukları bile burada oluyor ne hikmetse :D
Hahahah süper tespit :D
Ama öyle annem sağolsun hemen yiğenlerimide çağırıyor :D ben mutfağa gidene kadar onlar parmaklarını yalıyor :D
Hahaahahah misafir çocuğu gibi :D
Aynen öyle
Düğünün kışın olur senin, gör bak :()
Yazın olsa bile yaz yağmuru yağar :D
:))
Oyle bir sıyırıyorum kii alev cikiyoo :D
Hahsjaja :D
Tencereyle tatlı yapmıyor.
Tüh ya :D
Kadayıf severim, çok güzel kadayıf yapar validem, babamda şerbetini döker. Halen evde yediğim kadayıfın tadını hiçbir tatlıcıda bulamadım.
Canım çekti cidden yapmak lazım tel kadayıfı :D
Aynen benimde canım çekti. :) Bir ara söyleyeyim de yapsınlar bari
Yapsınlar :D
Annem daha tatlı tatlıdan :D
Anneni mi yiyosun :D
Yaaa ne diyorsun dünyalar tatlısı :D
Azıcık azıcık ye bitmesin sonra tatlı yapamaz :D
Yokk yapmıyorum artık ^-^
Yap yaa :D
Haberim olmuyor ki biteceğine yakın denk geliyorum :D
Hahahah kötü bir durum :D
Evlat acısı gibi :D
Agshahaa :D
ben çikolatalı muhallebi yaptığında sıyırırım. :)
Ohh canım çekti valla :D
anneme söyleyeyim de yapsın. :D
Aynen hem bayram yapıversin bir zahmet :D
yess :DD
ama eskıdendı o :/
Ben hala yapıyorum çok eğlenceli :D
keske yapabılme ımkanım olsa yapardım :DD
unv ıcın sehırdısı :(
Kendin yap o zaman puding yapmak çok mu zor :D
yok yapamıyorum knk ya :/
becerıklı kızda yok yanımızda :D
O kadarda değil yumurta bile kıramıyon o zaman süt dökücen içine puding tozu karıştır bu kadar basit :D
anlatması kolay tabı :D
hep tavayı yakarım. d
Ahahahh yok artıkk sen hemen evlen bence hamarat biriyle yoksa aç kalırsın :D
dısardan soyleye soyleye ıcım dısım pızza oldu be !!
okul bıtsın dırek evlılık :DD
Pizza mı söylüyonuz bide :D yazık burdan gönderiyim kek börek bari sevabına :D
gel yap knk evın kıza ıhtıyacı var
evb*k götürüyo :DDD
Sevabına yaparım acıdım sana 1 saate yine ev eski haline döner ama :D
daha temız tutmaya gayret ederım ama her hafta arkadaslarımı cagırıyorum 3-4 kısı mal gıbı fılm ızlıyoruz yoksulluktan :D
Evlendikten sonra iş değişir :D
ahah daha beter olur evlılıkten sonra :D
arkadaslar yok kız arkadas yok eylence yok esimle anca otururm bazende uyuruz :D cok sıkıcı gelıyo
Hiçte bile öyle değil arada arkadaşlarını çağırırsın ya da onlara gidersin eşinde öyle yapar onun dışında eşinlede bakarsın film :D
bılmıyorum ya benım gec evlenesım var. d
gel eve temızle suraları :DDD
Bayram temizliği yetmedi ks üyesinin ki kaldı kimse teşekkürde etmiyo vay anasını :D
ahhaha evın kadar cok temızleme :))
tarıf ıcın tesekkurler ama hıc bısey anlamadım. d
4 bardak sütü tencereye döküyosun üstüne pudingi zaten pakette o kadar yani sonra katılaşana kadar karıştırıyorsun zor olan ne :D
kolaymıs aslında :DD
gel sen yap daha guzel olur sen yaparsan. d
Yanlışlıkla parmaklarını yeme sonra :D
aahahhaha o kadar ıddialımısın :))
benım ablam daha güzel yapar :P
Yapsında görelim :D
ahahah yerken dılımı ısırmıstım sen düsünn :))
yolla ordan buraya bakarım tadına :DD
Bu sefer parmaklarını yutarsın :D hahah
hahahahahhahaa gelince yaparsın o zaman :))
Olur haber veririm :D
tamam ıstanbuldayım :P :D
Gelicem bir ara :D
beklerım :DD
Söz :D
:))))
puding ya da tavuk göğsü ise evet.
Ben yapmiyorum sevmemde
Kaçırma bence :D
tencereyi kırarım hatta
Şiddet yokk :D
neden ama şiddeti çok severim ben :/
Dikkat sonra tencereyi kafanda kırmasınlar :D
öyle güzel olur ki sorma
Aynen :D
hayatın içindeki küçük mutluluklardan bir tanesidir
Kesinlikle insan küçük şeylerle mutlu olmayı bilmeli :D
peki biliyormuyuz hayır
Ben biliyorum ya o bana yeter bak hep gülüyorum :D
şakacı
Öyleyim :D
farklı ve tarz
Farkım tarzım :D
mıknatıs etkisi oluyor ama ben demir ve elementi olarak görüyorum
Konu saptı :D
evet topuklayıp kaçmak lazıımmm
Byy :D
Yaparım da hau resmindeki yayla neresi :D
Tirabzonnn uşağum :D
Trabzonun neresi? Ama sen Trabzonlu değilsin heralde?
Maçkaaaaa :D
Yaylanin adi yok mi adi :)
Hayır yok rastgele bizim sayfalarda gördüm ben maçkalıyım :D
Heee anladım :) maçkalis seni :p iznin olursa takip edebilir miyim hemşerım :)
Et nasıl olcak o ama :D
kek yaptıgında yapardım
Ben hala yapıyorum :D
Hem fakir
Hem ac
Hem kezban
Ahahaha kusura bakmayın modern hayata ayak uyduramıyoruz köy çocuğu olunca :D kezban hahah iyi güldüm :D
panpa ben sıyırınca annem yıkamıyor tencereyi :D
O kadarr diyosunn :D
Aynen :D evde çöp tenekesi vazifesini görüyorum artık :D
Ahhsjaja :D
asdafsdd :D panpa yazacak başka birşey bulamadınmı :D
Güldüm :D
Tamam kanka :D
10 parmak yerdim beeee hey gidi
Hahahahah :D
yapmıyor hazır alıyor ):
Ahhajahsja off kötüymüş ya :D
tatlıyı sevmem o yuzden hayır
Oyle sorumu olur ya tabiki siyiriyorum :)
Sadece cikolata tatlılarının:D
Genellikle puding krem şanti yaptıgın da yerdim..
tatlı onların olsun verin bana tencere dibini
tencereyi dilimle sıyırdığım bile oluyor :D
Hemen yumulurim tatlı olan şey o durum:))
yanmamışsa dibi sıyrılır tabi
puding yapıldığında tencere bana ayrılır...
puding yapinca dibini siyiririm.
Çocukken yapardım.
Hala yapıyorum ben :D
Yanii -_-
Aferinn :D
;))
Igrencsin
Sensin iğrenç pis kız :D
Hayir
Ok :D
Kekin dibini sıyırmaya bayılırm
Aynen :D
Düğününde kışın olcak.
+9 Türk itemleri
Yess :D
hayır :D
Ok :( :D
evettt :D
Aferin :D
Hâlâ yapıyorum :D
Aynen :D
Yapmam hiç
Tüh yazık :D
Her zaman :)
Evet
Hemide barnakla 😅😄
😄😄😄
Parmaklarnannn. d
Barnak atarım diyon yani :D aynen ahaha
Var olmaz mı :)
Olsun yaa hep olsun :D
Bi' sütlaç yapta dibini sıyıralım :D
Tencereyi bile yersin :D
o kadar da değil :D
O kadar güzel yaparım :D
Yalaruumm :D
Benda :D
Yok kanki
Oo o zevki yaşamadın mı hiç :D
Yaşamadım kanki
Yazık :D
😢😰
🍮 al sana puding :D
Saol kanki dibine kadar yiyecem 😊😃
Afiyet olsun 🍧😃