AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Hava olayni ayarlardim :) istedigim an yagmur camur kar gunes vs.
Hahja o da iyi :)
bayağı kötü şeyler yapardım. hele ki kızlara. ilk önce çok büyük bir acı çektirirdim.
Acımasız :D
intikam diyelim.
Iyi bakalım
Hayal gücüm fakir. Nasıl bir büyü yapabileceğimi bile kestiremedim ^^
Geçseydi eline o yetenek her türlü bulurum bir şeyler :D
Diyosunn :D
Eveet :D
kötüler kötülük; iyiler iyilik yapmaya devam edecekler ne değişebilir ki genel olarak :)
Yani o hayal gücüyle düşünürsek her şey :D
aynen mesela sen kimsin hemen bulurdum haha :D
Bu durumda da bulursun tabii hemen olma ama :D
aynen :D sahi nasıl bulurum
Onu da mı ben söyleyeyim :P
:D Haklısın
Öylee :D
Yiiiiiiiiiiiii tövbe de bea yeminle zeus çakıverir şimşeği kafamıza
Zeus da kimmiş be azılı düşmanımı ilk öldüreceğim tabii
wingardiım leviosah <3
Harry Potter?
Harmony
Huyum kurusun <3
Ronnn
Sende kıvırcık <3
Yok bu kalsın bence
Huyun Afro skdkdk
Görsem kaçırırdım bakıp büyütürdüm dkdjkf
Saliya siyett vardı bide yılanla diyalog kurduydu :d
@yavruseytan cıkaramadım şimdi orayı :(
Ayıp ettin
@yavruseytan heee tamam duello yapıyorlardı fghjk :D
Eveeeet :D
@yavruseytan :D
sectum sempra ? :D
Şey şey ronun asası kırılmıştı öyle bişeydi
@yavruseytan ı-ıh bilemediniz
melez prenste geçer de
bu muhabbet sıktı beni yaş 24 kızım :( sdds
Birde limon suyi var onu bil ve git :d
Suyu
@yavruseytan bunu bilmedim :(
Hepsini bir daha izlemelisin
@yavruseytan işim var para kazanmak daha cazip geliyor sdds :(((
Devam etmekte olan Irak savaşını nihayete erdirirdim.
Ne kadar da güzel olurdu ya
Istediğim şekle girme istediğim zaman
X-men deki kız gibi (adını unuttum
Jean o muydu yoksa
Yok vardıya mavi çıplak gibi olan:)
Evet de onun adı o değil miydi ya jean hangisiydi ahah :D
Benide şüpheye düsurdun :):) dur bir bakıyım
Mystique (raven) miş
Ahahha jean yok mu jean :P
Jean kızıl saçlı:(deli ettn beni
Of ya hep senin yüzünden
Tüm suç senin tüm suç hem de
Suçlamalar reddelmistir.
Hem jean i sen karıştırdin işe
Ya sabahtandır raven de raven diyorum tutturmuşsun bir jean de gidiyorsun deli ettin beni be
sadece susuyorum
Ahahha Pekii
Kadin hizmetciler yapardm boyle her renk her tarzz :D wuhuuu
Ahahhahah iyi ki öyle bir şey yok o zaman :D
Niye yaa
Emrin dışında kadın bırakmazdın :D
Sen haric canm :D
Ha tamam o zaman :D
Hemen satin hemcinslerini :D
Beni köle yapmana dayanamazdım :P
Sus koleee :P
Sen kimsin bana emir veriyorsun len :D
bütün kadınları büyülerdim içlerinden en güzeli ile rüya gibi bir hayat yaşardım. diğer kadınlarıda bizim hizmetçimiz olurdu...
Hahja iyiymiş
hayal kurmasını severim çünkü mesleğim o yani grafiker tasarımcı
Cidden mi ya ne güzel
Olumsuzluk buyusu insanları çok rahat hissettirecek buyuler falan :D
Ben de diyorum olumsuzluk büyüsü nedir Ahahha noktalar yok ya :D
Koşelisi kasasın heralde :D
Bunu da anlamayıp mal durumuna düşüyorum galiba :D
Boşver ya zamanı geldiğinde Osman panpam böyle demişti dersin onlar anlatır :D
Tamam tamam :D
Ah alınırmışta canım yaa. s. s :D
Kalbimi kırdın hem de çok :P
hukumetı dusuren buyu yapardım tum sıyasetcılerı buyulerdım sebzeye cevırırdım
Gerekir
büyücü değilim ama sevgilileri birbirine bağlamasını biliyorum
O nasıl
anlatırım
Peki
Ben kesin bir tiran olurdum. Melkor, sauron, darth vader tarzı biri olurdum. Can yakardım la ben.
Allah'tan o güçler sende değil :D
Sen ne yapardın
Bir kere kim ne düşünüyor falan onu bilmek isterdim ve dünyada yaşatmazdım insanları herkesi gezegenler arasına yerleştirirdim
Bu da tiran sen de benim gibisin. İnsanların düşüncelerine saygın yok.
Doğru aslında
Kendime bir büyü yapardım. Ölene kadar mutlu olayım diye.
Güzel ama daha bencilce
Benim mutlu olmam için etrafımdaki bir sürü insanın mutlu olması gerek. Bir de böyle düşün
Ben de öncesinde şöyle düşünmüştüm sen tek başına mutlu olsan bile etrafındakilerin üzüntüsü seni etkilemeyecek mi farklı taraflardan bakmışız :D
Hehe sende haklısın :) Güzel bakış açısı oldu ikimiz için de :)
Ahah aynen öyle :D
ben doğa olaylarını kontrol etmek isterdim.
xmen filmindeki şu beyaz saçlı hatun gibi.
Ha evet :D
fantastik bir büyücü olsaydım eğer istediğim herkesin aklından geçenleri görmek isterdim
Ben de öyle
Bütün herkesi iyi kalpli iyi niyetli yapardım herkes mutlu huzurlu yaşardı sanırım
Helal en güzeli :)
astral seyahat.
Zamandan ve mekandan bağımsız haraket edebilmek fena olmazdı.
Bak onu ben de yapardım
Zaten böyle bir gücün olursa başka birşeye gerek kalmıyor :D
Aynen Öylee :D
Dünyayı en fantastik en cıvıl cıvıl hale getirirdim
Ne güzel :)
avatardaki gibi ya da malefiz deki gibi mukemmel olurdu :)
Cidden ya ama iyileriyle bence :)
ee tabiki :)
Ha tamam o zaman :D
düşünce okur insanları kendime bağlardım... çıkarlarıma göre hareket ettirirdim...
O da kötü be
onlara kötü bana değil ;)
Yani zaten onlara kötü :D
:))))
gıcık olduğum kişilere ufak kötülükler yapardım :DDDD ufak ama
Nasıl ufak :D
istediğim fizik veya yüze bürünebilmeyi isterdim böylece istediğim kişilerle istediğim an. p
Evet o da çok mantıklı :D
:))
İnsanların beyinlerini kontrol edebilen bir büyü :D
Evet güzel olurdu :D
Cezası Ebedi cehennem olduğu için yapmaya korkuyorum. Bildiğim büyü yöntemleri var.
Ben fantastik olarak bahsetmiştim
sevdiğim kızı ölene dek kendime, kendimi de ölene dek ona bağlardım :D
Güzel olurdu cidden :D
hayali bile güzel :P
Ahaha öyledir :D
Gülme be hayal et :D offfffff süperrrrr :D
Sana süperdir :D
Sana da süperdir :D
Eğer öyle biri olursa ben de yaparım ama yok şimdilik :D
Olur olur o da olur :D
Olur ya :D
Oluyorrr üzülme :D
Yok be ne üzüleceğim :D
Hadi hadi yeme beni :D
Valla ya merak ediyorum sadece üzülmüyorum :D
Merakını gidericem ama önce uyuyayım :D iyi geceler :D
Iyi geceler :D
Özle beni :p
Tamam :D
Buyu yapanlar ve yaptiranlar lanetlenmislerdir.. konu kilit.
Fantastiği neden ekledim acaba
Bu isin fantastigi olmaz dusunmek bile sacmalik
Tamam
Bu kadar insan saçmalıyor kusura bakma
Bu asalklarda kendi dunyalarinda isteee oyle haya kiruyolar :D
He tamam tek akıllı sensin
Evet tek akilli benm
Tamam.
Gokte bir yildiz olsam ilk sana kayardim gibi birsey oldu ama neyse
Töbest :D
Cevap veriyorum
supurgeme biner ucardim
Süpürgeye ne gerek var :D
Fantazisi Farklı onun :D
Haha o da doğru :D
Guzel olurdu ya :)
Olurdu valla :D
Hatta supurge de neymis elektirikli supurgeye binerdim :)
Ajahhajahhahahhahshhs Allahım ya :D
Kroluk parayla mi sankii :)))
Tabii ahah düşündüm de ne komik olurdu :D
Hahay evtt :)
Ahjahaj :D
Vücuda zararsız ama en etkili uyuşturucuyu yapardım
Büyücü olmanı heyecanla bekliyorum hacım :(
Hayallerime manam yetmezdi.
Anlamadım
Anlayanlar + lar şimdi :)
Tamam tamam :)
Hoş:)
haha bu güzeldi :D
Tanrısallaşıp kendi mutlak adaletimi sağlardım uymayanlar direk pert :D
Ben uymazdım be :D töbest :P
Çarpıldın bb :D
Ahahha game over :D
ne yalan söyleyim dünya üzrindeki tüm kızları kendime aşık ederdim :D
Hiii vicdonsız :D
neden eksiliyorsun ha belki çok yakışıklı biriyimdir. belki bunu hakeden biriyimdir. hı nerden biliyorsun. beni çok üzdün seni anneme söyliycem :D
Olum sakin ol ben eksilemedim ahah :D
:D:D
Walla gargamele üzülüyorum şirinleri ona yakalatırdım :)
O niye :)
Yazık tır adama senelerdir uğraşıyor :)
Ahahha ama yazık şirinlere de senelerdir kaçıyorlar :D
Sen şimdi beni rezil ettin olmadı bu :((
Ahjahaj ne yapayım be :D
Ülüyim ben o zamn öliyim :((
Yok yok ufak bir rezillik işte :D
Sen bunu yaparak bana ole bir darbe vurdunki seni hiç eic seçmeyecem :(( hadi ben kaçtım iyi akşamlar byg :)
Ahjahaj iyi geceler :D
Direk israili yerle bir ederdim. İlk işim olarak.
Iyi olurdu
Iyi olurduu
ilk olarak tayyipciğimizi hadım ederdim...
Ahahah düşünülmemişti :D
:D aklıma ilk gelen buydu :D
Ahahha iyiymiş :D
:D heheh
:))
Dünyayı kötülük denen pislikten kurtarırdım.
Güzel olurdu
Tutuyor zaten. Iyi seyler yapmaya calisiyorum.
Nasıl :D
Baya iste. Buyu yapıyorum tutuyor. Iyi seyler yapmaya çalışıyorum
Fantastik bir büyücü gibi davranırdım.
Haha :D
Kötülüğü yok ederdim :)
En güzeli :)
Tsk :)
wuhuuuuu neler neler :D :D :D
Neler neler :D
anlatılmaz yaşanır, önce bir büyücü olayım görürsünüz :D :D :D
Mutlak hakimiyet kurmayi severim
O da ayrı tabii
alayıyla dalga geçerdim:D korkuturdum
Ahah dalga güzel olurdu :D
Burdan sana büyü yapar birlikte olurdum, sonra hoşuma gittiysen eğer, bunu defalarca yapardım.
Özünde hiç fantastik bir soru değil aslında.
Dikkatli okumayı dene fantastik bir soru yazmadım zaten biraz fantastik düşünürsek dedim
Tamam, düşünce de fantastik değil ki zaten.
Fantastiğin yorumuna bakmalısın
Kibirinden ölenleri aynayla mezara gömerdim :))
Ay evet evet sen büyücü ol da yap şunu :D
:D çok çok isterim
Ben dee
önce görünmezlik sonra ışınlanma :D
Ahahha :D
İnsanların çoğunu yok ederdim, fazlalıklar..
Kalanlar kimler olurdu
akil okumak tek istegim bu olurdu
En güzeli
bunu yaparsamda ilk isim is yerindeki sekreterin bana olan duygularini okurdum :)) seviyirmu sevmiyormu
Akik okumak olabilecek bisi beyinde b enerji her insanda mevcut
bir bayanin aklini okumak jemara karsi sinyal alma cabasina girmek gibidir hic bir sey cozemessin
Ahahhsh
Sevmediğim insanlara "Avada Kedavra!" :D
O ne büyüsüydü :D
Affedilmez 3 lanetten birii ve ölüm laneti kısaca :D
Doğruu :D
çakardım laneti asamla :D:D:D:D
Ahahha gelsin lanetler :D
sayısalı tutturur çekilirim kenara
Hahja :D
Her tarafa iyilikler saçardım
Helal :)
Teşekkürler
sağa sola büyü yapardım :D bişeyini çıkarırdım :D
Ahjahajjaj düşününce ne zevkli duruyor ama :D
D: :D biri senin canını mı sıktı yap bir büyüü ohh mis:D
Kurtul gitsin :D
kafa rahat:D herkesi tehdit etcn bak büyü yaparım:d
Ahjaha küçük çocuklar gibi :D
Ben j
Kara büyü yapardimm anonim takilirdm :))
Zekii Zekii o ne be :D
Aksam ki halimi sen biliyorsun o sersemlikte nasıl yazabildiysem artik :))
Yani buna da şükür :D
PARAAAAAAAAAAAA $$$$$$$$$$$$$$$$$$4
Zaten istediğin her şey olacak paraya ne gerek var :D
Öyle zevki çıkmaz :d her şey elinin altında olurdu, sadece param olsun yeter :D gezerim alırım dağıtırım totoşumu silerim çalgıcıya takarım klarnetin deliğine falan sokarım :dd say say bitmez ahahaahaha
Ahjahajjaj :D
gökyüzüne çıkardım orada dolaşır dururdum
Tamamen özgür :)
İlk işim TSK'yı ele geçirmek olurdu
Neden
Hükümeti devirmek için, çok sıkıldım ben bu hükümetten açıkçası😃
Hahah peki :D
surekli birilerini kızdırırdım kesin
Neden kim
Ki :)
eğlenmek için :D
Valla kulağa da eğlenceli geliyor :D
Bütün Abazaları Yer Yüzünden Kaldırırdım :)
Helal :)
:) sadece erkek abaza yok ama :D
Tabii öyle :D
Ankaraya deniz getirirdim:(
Vayy :D
duyguları kontrol ederdim
Vay o da iyi :D