AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Kendimi herseyin en iyisi yapardim
Hahja :D
büyük düşünürdüm, tehlikeli olurdum o kesin
Büyük düşünülecek bir yetenek sonuçta :)
dünyayı ele geçirerek başlarım
Mantıklı
voodoo bebeği yapayım bana yeter.
O ne
Oyuncak bebeğe büyü yapıyorsun bir kişiyi temsil ediyor bebeğe iğne batırdın diyelim temsil ettiği kişinin de canı yanıyor öyle bir şey işte.
Ha onu biliyorum da adını bilmiyordum
2015 ygs lys sınavını alırdım
Aa alınca bana da Atsana soruları whatsapptan
Olur kanka ama 1. Ben olcam tamam mı
Tamam kanka ya ilk üçe girsek yeter bize ben de 2. olurum ne olacak
Anlastık 💪
Evet 👍
Sevenleri ayırırdım :(
Niye be
Kıskançlık işte :D
Ahahha helal
Oyy neler yapmazdım ki
Ahjaha :D
Aklı olan bana öyle yetenekler vermez..
Ahahha :D
Dünyayı yakardım Alimallah :)
:)) güldüm iyidi
Yakmadan haber ver de başka gezegene taşınalım :D
Çok gülenleride yakıyorum o ayrıca bir hobim :D
Mars'ta su bulalım da dur daha haber veririm :))
Mars klasikleşti yok mu başka temiz mekan
Hee az ileride ay var hafif sıcak ama idare edicen artık.. ya su yok anacım ne yer ne içeriz sonra :D
Ya ne biçim Büyücüsün be bir su çıkaramadın ha
Büyücü olamam ama cadıyım..
Anladım
Anlamadığını anladım :)
Ahah onu kalıp diye kullandım ama anladın işte :D
Kullandığın kalıbın birden çok anlamı var ;)) Kastettiğin anlamını anladım ancak ;) Ha ha ha..
Iyi ne diyeyim :)
Bütün cinleri hizmetkarım yapardım
Vayy
onlara zaten her istediğimi yaptırırdım :)
Ee öyle tabii :)
Knk buyu dinimizde yer tutmuyor yapmazdim :D
Ya biliyorum zaten onun için fantastik düşünelim yazdım :D
Dur dusuneyim knk benim buyulerimntutmaz tutsada yanlis yere tutar bosver kendi kendiki yamulturum ben :)
Ahjahaj niye be :D
Heyecan yaparim simdi yok yok :)
Eller titrer falan :D
Her kesi kurbağaya çevirirdim :)
O niye be :D
Soruyu okuduğumda ilk aklıma o geldi :)
Hahah :D
Zengin olma büyüsü :"p
Ahahah güzel büyü :D
istanbulun trafik sorunun çözerdim :D
Hahah o da ayrı tabii :D
bu sorunu çözsem beni direkt kurtarcı ilan ederler zaten :D
Aynen öyle :D
Dusunemedim bile basil kafa O kafar fantastik ki
Nasıl
La buyu fantastik değil ki yapilir sadece ilmini bilmek lazim en iyi cevap borax sacma AMA her turlu buyu yapilir
Ya şu Harry potterdakiler falan fantastik değil de ne onlardan bahsediyoruz
Sacma buyu yapilir AMA sirk kosmaktit o dedigin ucmak felan eskiden yokmus AMA bak aimdi ucuyoruz uzaklari gorebiliyoruz dusunsene bir 1071 de ipone var sense turkler anadoluya girirerken selfi yaotin seni buyucu diye asarlar bee
Hahja farklı bir görüş ama benim söylemek istediğimi anladın umarım
Anladim tabi ama pek imkansiz hayrller kurmayi sevmem genelde kurdugum hayeller gerceklesmek zorunda
Anladım
Aaa ilkdefa bir bayan beni anladi
Hahah :)
Srn gul ama bak ben okadar sasirdim ki daha yeni geldim kendime beni anlayan tek bayan @Feyza02. Ha ha he he hi hi hi hi
Ahahha saçmalama :D
Çok ciddi söylüyorum anlayan ilk sen oldun
Garip yani ne diyeyim
Dünyada bilinen herşeyi beynime yüklerdim :)
O nasıl olacaktı peki :)
Hava bükerdim, milletin nefesini keserdim :D
son hava bükücü 17 aralıkta sinamalarda hahaha :D
NEFESİNİZ KESİLECEK!!! :D :D
Ahahhah :D
Kendime dünya yaratirm. s. s
Hahja :D
herkese mutluluk dağıtırdım muhahaha :D
Vay be hem mutluluk dağıt hem kötü adam gülüşü yap Ahahha :D
benim için kötülük :D
Hahja :D
Kızlarla aram iyi değil onu iyi yapardım
Hahah :D
Kendimi değiştirirdim.
Neden ki
para çoğaltma büyüsü ilk
Hahah
Tüm jutsuları bilen bir büyücü olurdum.
Jutsu ne
Okulumu degistirirdim
Şu an değiştiremiyor musun
evet 😐
Neden ki ya
Allah yasakladığı için kullanmazdım.
Fantastik düşünürsek dedim
Ülkem için kullanırdım gücümü tertemiz yapardım ülkeyi ajanlardan hainlerden
Güzel amaçlar
Başka bir şey olmazdı
Iyi o zaman
direk şeytan yeryüzüne inmiş derlerdi benim için
Höhh :D
kızdığım zaman maalesef gözüm hiç bir şey görmez zaten sevdiğim insanlar beni bilir bende şarterler atısa uzaklaşır onlar sakinleştirmek için uğraşmazlar
O da kötü ya
deccal gibi tüm dünyayı kausa sürekleyeyim
Deccal ya ne kadar farklı bir şey olacak değil mi ya
deccal nedir senin için yani deccal aklına ne gelir
bumu gelir
Benim aklıma büyük bir yaratık geliyor baya zararlı tabii din de açıklıyor Deccal'i
Aşk Büyüleri Yapardım :)
Gereksiz be :)
Niye Gereksiz Be Aşk İstiyorum Aşk
Tamam kendine yaparsın
Kendimemi Aşık Olayım Yani :):)
Ahahhahahhahhahah evet evet :D
:D:D:D Yok Ya Ben Öyle Kendini Seven Kibirli İnsanlardan Değilim
Hahja sen de haklısın :D
piiiiii akla hayale gelmez
Haha :D
uçma büyüsü :)) sonra lanetleme falan filan. D
Hahja :D
Tum kizlari kendime aşik ederim. :)
Egoistin teki olurdun :D
dünyadaki tüm insanları kendime köle yapardım
Hiii :D
hiiii derken :)
Ahahha kötü yani :D
hiçte kötü değil güzel fikir değil mi :))
Değil ya bencilce :D
Ticarete dökerdim bozulmayan büyü 100 lira.
Ahjahaja ticaret zekalı büyücü seni
^^ öleyimdir
:))
Sadece sevilmek isterdim. :-(
Olur o büyüsüz de
Johnny deppe amortentia yedirirdim :D
Ahjaha :D
Yaralılara heal basardım..
Heal ne
can basmak
Iyiymiş
büyücü olup çarpılmaya niyetim yok :)
Fantastik olarak düşünürsek dedim dikkat et :)
Yapmam yapanda yaptiranda cehenemliktir
Fantastik olarak düşün dedim dikkat edersen
Kaza ve beladan koruma büyüsü yapardım
O da iyi
Ewt :))
:))
Hayal gücü :D zararlıdır
Hayal gücü :D eğlencelidir
Ve zararlıdır :D bak bak
Ve eğlencelidir :D
Ve zararlıdır sonsuza kadar yazarım inatçıyım ben :D tutsaydı eğer sana hep eğlencelidir yazdırırdım mutlumusun şimdi ben mutluyumda :D
Sorun şu ki ben de baya inatçıyım ve sonuna kadar yazardım yapmışlığım da var karşı taraf pes edene kadar :D
O zaman bana benziyorsun :D ne güzel :)
Öyle galiba :D
Öyle :D
Öyle :D
Niyese hep yazdığında cevap veresim geliyor :D
Veer :D
Bak Veririm :D
Ee ver işte :D
Tamam veriyorum verdim :D senindir :)
Aa sağol ne kadar da lütufkarsın :P
Lütufkar? :D hanımefendi lütfen teessüf ederim :D ne demek aramıda bir cevabın lafımı olur :D
Muhterem beyefendi siz çoktan aramıza o cevabı mesafe olarak koydunuz bu durumdan müteessirim :D
Kim koydu çok ayıp müteessir olmanızı gerektiricek bir durum yok bundan mütevellid olarak yanlış bir şey yapmışsam affınıza sığınırım :D böyle düşünmenişden dolayı teessüf ederim :)
Zatı muhteremlerinizin bu kadar lafı ziyana uğrayacak lakin affedemeyeceğim beni mazur görün :D
Yaptığım şeyi şahızıma nazaran açıklamanız beni zat-ı muhterem edicektir :D
Ne yazık ki ben de unuttum Ahaha ya :D
Unutulucak bir şeymiyim efendim nacizane şahsım şahsınız adına :D
Siz bu biçarenin kusuruna bakmayın muhterem beyefendiciğim bildirimi gelmedi yorumunuzun :D aşağı inene kadar da canım çıktı :D
Hanımefendiciğim bende meraklanmıştım beni unuttunuz diye tedirgin olmaya başladım sonra başınıza bir hal geldiğini düşünerek endişe-i merhum ettim :D
Zatı şahanenizi sıkmasaydınız muhterem beyefendiciğim afiyetteyim çok şükür :D
Daha iyi olmanız temennisyle :D bu arada bayramınız mübarek ola :D
Teşekkür ederiz efendim bimukabele :D sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun bildirim 4gün sonra gelince bayram geçmiş oldu :D
Hep siz efendim oysaki siz cevap yazıcaksınız diye kaç kere girip baktım bundan dolayı çok müteessir oldum unutuldum sandım :D
Ah efendiciğim demeyin öyle unutmak ne haddimize Ben ki dakikalarca aşağı iniyorum sualinizi görebilmek için :D
herkese bonsai şakir e yok :D asdgdfghfg
Ne demek ulan Şakir bonzai yok :D
Şakire :D
ahhahahaha:D:D::D
:))
aldatan kappeleri kız erkek fark etmez aşk acısından süründürürdüm :D:D
gaddar was here:D
Hahahahha helal be yürü :D
aşk sağlık para mutuluk aile huzur
Yani güzel şeyler
Hoslandigim kızları kendime aşık ederdim
Hahja :D
O Hititlerden kalma altınlar nerde artık :)
Bulurdun :)
Kesinlikle :)
:))
dondurma ve sigara yaratırdım :D
İstediğim kadar var ki zaten
Iyi seyler yapmayacağım kesin :)
Ne gibi mesela :)
terbiyesizlik yapılır anca
Anladım
Biraz tıpımı duzeltırdım
Niye be
niyesi yok oyle
Anladım
Gerçekten Uçmak isterdim
Eğlenceli olurdu
Dünyayı yok etme büyüsü.
Niye ki
Artik dunya insanlari o kadar cok kirlendiler ki.
Maalesef
gizli bilgilere ulasırdımm
Her şey senin elinde
en çok istediğim şeyi yerine getirirdim.
O ne
Kendime yönelik estetik yerine :D
Helal :D
kendimi yok ederdim kanka
O niye be
bilmiyorum dunya cekilcek dert cile degil ondan olabilir
Onun yerine dünyayı güzelleştir nasıl olsa dilediğin oluyor
bu dunyayi degistiricek bir buyu yok kanka o kadar da uzun boylu degil
Ya var kabul ettik ama mızıkçılık yapma :P
keske olsa kanka
Hayal
hayaller kurardik biz yillar onceeee
Hiç yoktu hesapta ayrılık bizce :P
adamsinnn
:))
Ne yapmazdim ki..
Peki öncelikle ne yapardın :D
Say say bitmez..
kalbi kararmış kibirli insanları yok ederdim
Ilk yok edilmesi gerekenler
evet :(
Wiccan majisi.
O ne
Wikipedia'dan bakabilirsiniz, uzun zamandır ilgileniyorum.
Cadilik?
Cadılık diye kısıtlamak büyük bir hata olur.
Süpernova çakardım özel değil genel :d
Murat Boz'u kendime aşık ederdim. NET
Ahahhah tüm kızları çatlatırdın :D
Kızlar görmedi bence cevabımı.. Görseler -1 yükselirdi :D
Işide karşı kullanırdım
Helal :)
ortalığın * kordum
Kendimi öldürürdüm.
Büyücü olmadan da öldürebilirsin
Hepsi başarısız, ecelimi bekliyorum artık.
At bakayım kendini bir 10. kattan bak bakalım başarısız oluyor mu atma tabii de
En fazla 5 kat var burda. Ayrıca nadem büyücüyüm acısız ölmek varken niye acıyla öleyim. 3 kattan atladım bu arada el ve bacak... Bilek kesecektim anam gördü bıcakları sakladı bir daha denemedim. İntiharım biraz farklı olsun istiyorum.
Niye peki
Bilemiyorum sadece farklı olsun istiyorum.
Ne ölümün mü
Evet.
Daha Gençsin
Senin ailende sana küçük bir kızmış gibi baskı yapsınlar, çevrenin işi gücü yokmuş gibi seni yargılasınlar. 5 vakit dayak ye bu yaşta. Ailede huzur olmasın ve yanlız kal. O zaman belki anlarsın. Bunun gençlikle bir ilgisi yok. Bende yaşıtlarım gibi eğlenmek istiyorum ama olmuyor işte.
Bu durumda bile ne halde olduğunu anlıyorum aslında zordur eminim