Büyüye inanır mısınız? Komşumuz yapmış olabilir mi?

Arkadaşlar yaklaşık 15 senedir aynı binada yaşıyorum ve bizimle aynı süredir bulunan bir yan komşumuz var akşama kadar camda birilerini gözetleyip asla evden çıkmayan kapının önünde ya da camda yatan insanları gözetleyen bir kadın ve bu kadın annemle sürekli arkadaşlık etmeye çalıştı bu süreçte ama kadın fesat ve dedikoducu biri olduğu için annem fazla samimi olmadı uzak durmaya çalıştı her neyse geçen gün kapımıza gelmiş zile bastı ve ben tam kapıyı açtığımda yere eğilmişti bizim eşiğe yani ayhh dedi korktu bi an sonra temizlik görevlilerin adam akıllı temizlemediği için paspasın altı toz içinde sizinki de mi aynı diye bakıyım dedim dedi ve çıplak elle bizim evin önüne elini sürdü yeri eliyle süpürdü bir nevi ama bu kadın normalde titiz ve asla dokunmazdı sonra da kalkıp ayağa aaa şuraya bak falan dedi kendi kapısına gitti tam o sırada annem geldi eve ben bize domuz yağı sürmüş olabilmesinden şüphelendim annemin evden gittiğini muhtemelen gördü ve evde başka kimse o saatlerde genelde olmuyor onu kontrol etmek için de yoklama amaçlı zile bastı gibime geldi. Ve beyaz olan mermerde onun dokunduğu yerde sarı bir leke var annem eskiden de vardı kafanda kurma falan dedi ama ben asla güvenmedim o kadına. Siz ne düşünüyorsunuz. Bu arada bu ara çok sık tartışma çıkıyordu gereksiz yere sudan sebepten ona bağlıyorum açıkcası.
Büyüye inanır mısınız? Komşumuz yapmış olabilir mi?
Cevapla