27 Yaşından Sonra Universite Okunur mu? Fikirleriniz Neler?

2 Yıllık MYO Bilg. Teknolojisi ve Programlama mezunuyum.
Samsunda Kurumsal bir firmada Tekniker olarak çalışıyorum. Bu sene 27 yaşımı bitirdim. Bu zamana kadar çalıştığım her işte sorumluluk sahibi biri olarak çalıştım. Fakat çalıştığım kurumda ünvanlara göre iş yapıldığından işimden pekte memnun değilim. Sorumluluk almak istiyorum ama verilen işten fazlasını yapamıyorum. Haliyle rahatsız ediyor. Hayalimde hep bilg. müh. vardı. Şu anda bunu yapmayı planlıyorum. DGS veya Paralı üniversite ile.
Fakat DGS'den yerleşip tayin alamazsam, işimi bırakmam gerekebilir. Sizin düşünceleriniz neler bir danışayım dedim.
27 Yaşından Sonra Universite Okunur mu? Fikirleriniz Neler?
Cevapla