2 Yıllık MYO Bilg. Teknolojisi ve Programlama mezunuyum.
Samsunda Kurumsal bir firmada Tekniker olarak çalışıyorum. Bu sene 27 yaşımı bitirdim. Bu zamana kadar çalıştığım her işte sorumluluk sahibi biri olarak çalıştım. Fakat çalıştığım kurumda ünvanlara göre iş yapıldığından işimden pekte memnun değilim. Sorumluluk almak istiyorum ama verilen işten fazlasını yapamıyorum. Haliyle rahatsız ediyor. Hayalimde hep bilg. müh. vardı. Şu anda bunu yapmayı planlıyorum. DGS veya Paralı üniversite ile.
Fakat DGS'den yerleşip tayin alamazsam, işimi bırakmam gerekebilir. Sizin düşünceleriniz neler bir danışayım dedim.
Samsunda Kurumsal bir firmada Tekniker olarak çalışıyorum. Bu sene 27 yaşımı bitirdim. Bu zamana kadar çalıştığım her işte sorumluluk sahibi biri olarak çalıştım. Fakat çalıştığım kurumda ünvanlara göre iş yapıldığından işimden pekte memnun değilim. Sorumluluk almak istiyorum ama verilen işten fazlasını yapamıyorum. Haliyle rahatsız ediyor. Hayalimde hep bilg. müh. vardı. Şu anda bunu yapmayı planlıyorum. DGS veya Paralı üniversite ile.
Fakat DGS'den yerleşip tayin alamazsam, işimi bırakmam gerekebilir. Sizin düşünceleriniz neler bir danışayım dedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar