Namaz kılmak ve sevgili yapmak sizce ne düşünüyorsunuz?

Nefse hakim olmak çok zor. En güzel iş ama işin ucu kaçarsa günah. Yaşamak istiyorsun ama iki arada bir derede kalıyorsun.
21 yaşındayım evlen demeyin. Çok ciddi bir iş ve sorumluğu ağır. Henüz istemiyorum.
Namaz kılmak ve sevgili yapmak sizce ne düşünüyorsunuz?
Cevapla