Namaz kılanlar ne hissediyorsunuz. s. s?

Bu sitede hersey soruldu onu yapinca ne hissediyorsunuz bana bakinca ne goruyorsunuz felan diye uzun uzun giden..

Namaz kilmak size ne hissettiriyor, hayatiniza ne katiyor? Namazdan sonra nelere bakis aciniz degisti?

Namaz kilmayanlar namaz kilmaminizin sebebi ne? (Muslumanlar icin soruyorum)

Ben basliyim.. namaza kafamin cok karisik oldugu bir zamanda basladim 5 vakit kilmaya basladigimda fark ettim ki ben duzenli olabiliyorum. Asiri sinirli ve sitemkar bir havam vardi namazin etkisiyle bunu yeniyorum. Namazdan once opusen ciftler birbirine siritan ciftler bana tatli gelirken simdi hic hos gelmiyor.. musluman olarak namaz kilmamayi da tembellik olarak gormeye basladim ben yillarca sirf keyfim bozulmasin diye aman dizi mizi kacmasin diye namaz kilmamisim meger o kadar basitmis ki..

Siz de boyle seyler yazarsanir sevinirim arkadaslar..

Not.. arkadaslar amacim kimseyi asagilamak degil sadece namazin hayatimiza kattigi duzen ve huzuru.. vs seyleri ibaset eden kisilerden duymak belki boylece birinin namaza baslamasina ve din ile ic ice olmasini saglariz.
Namaz kılanlar ne hissediyorsunuz. s. s?
Cevapla