Aşk meşk işlerine kafayı takmış değilim ama benim neden sevgilim yok ve ne zaman olacak mezara girince mi?

Lise yıllarımda olmadı, olur dert etme gençsin dediler
Üniversitede olmadı, mesleğini eline al bi dediler
İş bulamayınca subay olayım dedim ve oldum, 1 yıl mesleğine adapte ol bulursun dediler
Rütbe alıp üsteğmen oldum, araban yok araba al düzenini kur dediler
Kriptodan (Mana, sand ve chz sağ olsun) kazandığımla düzenimi kurdum
Şimdi de yaşın geçti diyorlar. Yüzbaşı olunca bulurum gibi :D Kıdemli üsteğmen olacağım hala yok.

Ev arkadaşım da evlendi gitti, gerçi o pilot ben ikmaldeyim. Hava kuvvetleri. Bulurum diyordum ama Kütahya'dan, Diyarbakır 8. ana jet üssüne tayinim çıktı. Bu saatten sonra nah bulurum gibime geliyor.
Aşk meşk işlerine kafayı takmış değilim ama benim neden sevgilim yok ve ne zaman olacak mezara girince mi?
Cevapla