Lise yıllarımda olmadı, olur dert etme gençsin dediler
Üniversitede olmadı, mesleğini eline al bi dediler
İş bulamayınca subay olayım dedim ve oldum, 1 yıl mesleğine adapte ol bulursun dediler
Rütbe alıp üsteğmen oldum, araban yok araba al düzenini kur dediler
Kriptodan (Mana, sand ve chz sağ olsun) kazandığımla düzenimi kurdum
Şimdi de yaşın geçti diyorlar. Yüzbaşı olunca bulurum gibi :D Kıdemli üsteğmen olacağım hala yok.
Ev arkadaşım da evlendi gitti, gerçi o pilot ben ikmaldeyim. Hava kuvvetleri. Bulurum diyordum ama Kütahya'dan, Diyarbakır 8. ana jet üssüne tayinim çıktı. Bu saatten sonra nah bulurum gibime geliyor.
Üniversitede olmadı, mesleğini eline al bi dediler
İş bulamayınca subay olayım dedim ve oldum, 1 yıl mesleğine adapte ol bulursun dediler
Rütbe alıp üsteğmen oldum, araban yok araba al düzenini kur dediler
Kriptodan (Mana, sand ve chz sağ olsun) kazandığımla düzenimi kurdum
Şimdi de yaşın geçti diyorlar. Yüzbaşı olunca bulurum gibi :D Kıdemli üsteğmen olacağım hala yok.
Ev arkadaşım da evlendi gitti, gerçi o pilot ben ikmaldeyim. Hava kuvvetleri. Bulurum diyordum ama Kütahya'dan, Diyarbakır 8. ana jet üssüne tayinim çıktı. Bu saatten sonra nah bulurum gibime geliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hocam meraba sizle iletişime geçmek istiyorum mesleginizle ilgili soru sormak istiyorum
hiç mi sevgilin olmadı? 🙄
Hiç olmadı. Sıfır, rakamla ''0''
rakamla sıfır demesende anlardım 😀 bu devirde sen bulunmaz bir hint kumaşısıın biliyor musun?
Bulunmaz olduğum için bulamıyorlar
😂😂😂 sen onları bul
Diyarbakır'dayım. Bulamıyorum, internetten yazıyorum onlarda cevap vermiyor.
herkese yazıyorsu demek ki
Şimdiye kadar 4 kişiye yazdım. Şimdiye kadar dediğim 1 yıl içinde
hayırlısı be :/ instadan yazdıysan cevap almaman normal
Nereden yazayım :(
hiç bi yerden yazma yakınlarına söyle bulsunlar sana
Onlar bulamıyorlar zaten :D abidik gubudik kızları bulup getiriyorlar. İki kelimeyi bir araya getiremiyor kızlar. Ve yaşları çok küçük. 22-23 falan. 26-27 olsa neyse
o halde instadan yazmaya devam belki biri bigün dönüş yapar 😀
Kanka sevgilim üsteğmen. Bunu şu yüzden dedim eğer bir askersen istediğin kadar paran malın mülkün olsun güvenilir kız bulunmadıkça bekar kalırsın. Ne zaman her zaman seni soran tatlı bir kız bulursan evlen direk
Ben de Diyarbakır'dayım, evden hiç çıkmayan ben bile hayatıma birini alabilmiştim buraya ilk geldiğim zamanlarda. Hele ki sen askersin, nasıl bulamıyorsun
26-30 yaşları arası birini arıyorum hep 22-23 lükler geliyor ve uyum sağlayamıyorum. Üniforma sevdalıları denk geliyor o kadar başka da bir şey yok.
22-23 olup da olgun olan insanlar da var. Ama istediğin yaş grubu sana daha uygun olur evet. Allah gönlüne göre versin. Sırf kariyerini ve üniformanı seven biriyle olma tabiko
18 üstü herkesi kabul et kank diğerleri eski kafa çünkü
Üzülme ya. Albay olunca bulursun.
Çok iç açıcı bir cevaptı teşekkürler.
Netliğin abonesiyiz. 🤸🏻♀️
Genç adamsın takma kızları bu kadar takıl hepsiyle
31 yaşındayım
Nasip bu işler.