Bana umut verip giden kendisiydi. Şu an 1 senedir konusmuyoruz. Bir adim atmiyor ama numaramida silmiyor. Meditasyonlar yaptim. telepati yaptim fakat dönmedi 1 senedir dinmiyor gözyasim
SON VE ETKILI BIR CARE LAZIM BIR ERKEGI NASIL GERI DÖNDÜREBILIRIM BEYLER Şu an LAZIMSINIZ BANA HADI GÖREYIM SIZI ASLAN PARCALARI NAPABILIRIM?
SON VE ETKILI BIR CARE LAZIM BIR ERKEGI NASIL GERI DÖNDÜREBILIRIM BEYLER Şu an LAZIMSINIZ BANA HADI GÖREYIM SIZI ASLAN PARCALARI NAPABILIRIM?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bazen vazgeçmek gerekiyor. İnan böyle peşinden koştukça kendine zarar verirsin. İş inada biner üzülürsün. Dua et gerisine karışma derim
Ama duada ettim
Aynı durumu yaşıyorum. şu an 1.5 sene geçti üzerinden. Dua ediyorum ama gelmiyor bir türlü ne yapsam ne etsem boş. Bazen olanı kabullenmek gerekiyor. Hayırlımı hayırsız mı bilemiyoruz. İçindeki kavga bitmeden yoluna bakamıyorsun. Buda seni yarım bırakıyor. Herşeye rağmen olmuyorsa vardır bi hikmeti bence
Ama o hem silmiyo hem dönmiyo arada bi bakiyo hikayeme anlamiyorum belirsizlikle birakiyo tamamen cikaraa hayatindan taamam diycem
Seven insan sensiz yapamıyor. Bi sene değil bi haftaya bile dayanamıyor. Emeğini böyle birine saklayıp kendini yorma başkan. Bırak baksın etsin. Herşeyi oluruna bırakınca oluyor garip bi şekilde. Sonra takıntı sahibi olursun
Daha nekadar takinti olcak ki... keske bi yuzlesme olsa ondan sonra cidden hayatima bakcam ama yoook..
Gelmiyor o yüzleşmeler. Gözün kapıda bekliyorsun öyle gelen giden olmuyor 😂 hayatına bakman önceliğin olmalı. Sana böyle konuşuyorum ama benim içinde aynısı geçerli. İnsan kendine söz dinletemiyor
Sana değer vermeyen birini bu kadar takıntı haline getirmen yanlış bence, unutmaya çalışıp hayatına bakmanı öneririm ben..
seni ne üzmüş olabilir bu kadar seni istemeyen birini saplantı haline getirmen cidden büyük sorun
Birsuru sey var bayagi uzdu iste sorun bu degil nasil dondurucem onu
hiçbir şey yazmayarak döner
1 sene oldu
bence unutmalisin
Bu kadar çabayla dönecek olan dönmesin, sen bir kadınsın ve değerini unutmamalısın, en çok kendini sevmelisin
Kadın olması bir fark yaratmaz bence. Bu görüş biraz cinsiyetçi bir yaklaşımda. Ama kendisini sevmesi konusunda size katılıyorum
Ne bir erkeğin ne de bir kadının kendini hiçe sayarcasına parçalanmasını doğru bulmuyorum, kadınsın dememden kastım cinsiyetçilik değil en başta birey olarak kendine öncelik vermesi gerektiğiydi, kıymetli
Haklisin canim ama ben zaten iliski istemiylrum icimde kaldi bir adim atsin bi yuzlesme olsun bana bunmari neden yaptigini söylesin sadece sonra gitsin yoluma bakayim amacim iliski degil
Meditasyon telepati mi 😂
ikisinide yaptm
Zorlamasan mı acaba?
Ya iliski istemiyorum mesaj atsin yuzlesme olsun top onda onun adim atmasi lazim. Yuzleselim sonra gitsin
Hayatından çıkarsan mı? Bırak top onda kalsın. Zamandan daha değerli bir şey yok ve Bir kere yaşıyorsun. Neden geçmişe takılı kalmayı tercih ediyorsun ki? Sen pasını vermişsin önüne bak artık 😉
Ama cok icim yaniyor daha az önce agladim
Hakuna Matata güzel kardeşim. Yapmayın şunu işte. Geçmişi bırak geleceğe bak artık. Zaman geçiyor diyorum Alooo 😅.
Ah be gardasimmm bilmionki bu duyguyu ilk defa birini sevdim ben
Gerçekten Aşık olduğum Kız arkadaşımı trafik kazasında kaybettim. Aylarımı verdim unutmak için. Hayatın devam ettiğini kabullenmek zordur. Başına bir şey gelmek zorunda değil bunu anlaman için. Geçmişe takılma artık. Zamana bırak geçecek emin ol.
Olmaz
Ritüel yap kanka
Kiz yaptm olmyo