Arkadaşlar "sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı?

Gerçek, dürüst cevaplar istiyorum. Kimse kimseyı teselli etmek umutlandırmak zorunda değil.
Biliyorum çirkin kızlar sevilmeye layık değillerdir. Toplum tarafından istenmezler, ötekileştirilirler ama merak ettim işte kaç kişi doğruyu söyleyecek diye?

Kimse kusurlu, belki de sivilceli bir yüzü öpmek istemez, kimse güzel, narin olmayan bir eli tutmak istemez, kimse güzel olmayan gözlere bakmak istemez, kimse yüzüne yakışmayan, kötü gülen bir kızı sevmek istemez, Kimse kulağa hoş gelmeyen, nahif olmayan bir sesi duymak istemez değil mi?
Arkadaşlar "sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı?
Cevapla