Eski üniversitemde sınıfımdan biri yaklaşık 1 yıldır beni rahatsız ediyor.
Gecen sene online eğitimde kafayı bana sardı. İlk olarak sesimden etkilenmiş, derslerden sonra kaydi açıp tekrar tekrar sesimi dinlemiş. Fotoğraflarımı hep ss almış ve yaklaşık 1 yıldır onu reddetmeme rağmen beni hala rahatsız ediyor. Engellememe rağmen yeni yeni hesaplar açıp instagramdan istek atıyor. Farklı numaralardan yaziyor. Gidiyor eski sinif arkadaşlarım bana aşık olduğunu söylüyor. Neyseki farklı üniversiteye geçiş yaptım. Ama yinede durmuyor. Bıktım usandım. Psikolojim çökük. Ona benzeyen masum erkeklere bile tiksinti bakıyorum çünkü o takıntı boyutunu çok ama çok aştı. Onun psikolojik tedavi görmesi şart. Yoksa birgün haberlerde benimde erkek terorüne kurban gittiğim çıkabilir. Arkdaşlar çok çaresizim. Ailem duyar ben başlarını benim için belaya sokarlar diye polise bile gidemiyorum. Durum çok ciddi , burada cok uzun uzadıya yazarak detaya girmek istemiyorum. Çevremdeki arkadaşlarım bile bana zarar verebilme ihtimalinden korkuyorlar. Nolur bir şey söyleyin içim içimi yiyor artık
Gecen sene online eğitimde kafayı bana sardı. İlk olarak sesimden etkilenmiş, derslerden sonra kaydi açıp tekrar tekrar sesimi dinlemiş. Fotoğraflarımı hep ss almış ve yaklaşık 1 yıldır onu reddetmeme rağmen beni hala rahatsız ediyor. Engellememe rağmen yeni yeni hesaplar açıp instagramdan istek atıyor. Farklı numaralardan yaziyor. Gidiyor eski sinif arkadaşlarım bana aşık olduğunu söylüyor. Neyseki farklı üniversiteye geçiş yaptım. Ama yinede durmuyor. Bıktım usandım. Psikolojim çökük. Ona benzeyen masum erkeklere bile tiksinti bakıyorum çünkü o takıntı boyutunu çok ama çok aştı. Onun psikolojik tedavi görmesi şart. Yoksa birgün haberlerde benimde erkek terorüne kurban gittiğim çıkabilir. Arkdaşlar çok çaresizim. Ailem duyar ben başlarını benim için belaya sokarlar diye polise bile gidemiyorum. Durum çok ciddi , burada cok uzun uzadıya yazarak detaya girmek istemiyorum. Çevremdeki arkadaşlarım bile bana zarar verebilme ihtimalinden korkuyorlar. Nolur bir şey söyleyin içim içimi yiyor artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence polise git , her gün haberlerde kadın cinayetlerini görmüyor musun
Yemin ederim artık kendimi potansiyel olarak cinayete kurban gidecek biri gibi hissediyorum. Kafam karmakarışık.
Bence hiç ertelemeden yarın polise git ve şikayet et , ertelemeye gelmez böyle işler
Senin ailene söylemen gerek onlar bir çaresini bulur merak etme kendini yiyip bitirmektense beraber çözüm üretirsiniz
Ailene söyle, kendi başına çözmeye çalışma. İnsana en yakın olan ailesidir.
Söyleyemiyorum işte. Kafayı yiyeceğim yakında
Neden söyleyemiyorsun? Başka türlü mü öğrensinler? Sana bir şey olursa herhalde daha fazla üzülürler değil mi?
Polise soylesem ne yapacak ki salacaklar yine , ailem peşimde böyle bir takıntılınin olduğunu duysa beni okuldan alirlar başıma bir şey gelirse diye
Gizliden polise şikayet et eğer öyle bir imkan varsa bir de ne olur ne olmaz teline Kades uygulamasını indir.
Gizli derken nasıl yani? Ailem daha sonra duyarsa beni mahveder
Reşit değil misin ki? Kanıtların varsa polislerden rica edebilirsin belki şikayetinin gizli kalması adına. Üstelik ailenden uzaktan da olsa yakın hissettiğin güveneceğin dertlesebilecegin birileri illaki vardır onlardan da destek almayı deneyebilirsin.
Canım benim böyle manyaklarla uğraşılmaz direkt olarak polise git.. hiç vakit kaybetme.
Polise gitmektekten korkuyorum. Abim duyarsa gider öldürür onu
Aile büyüklerine anlat önce. Sonra da direkt polise gidin. Korkma neden korkuyorsun polis işin içine girince o sapığa da bir göz dağı olur.
İnanın olan bana olacak. Benim ailem öyle bir aile ki başıma bir şey gelecek korkusundan beni okula göndermezler. O ruh hastasina ne olacak peki? Hiç bir şey. İfadesini alip salacaklar
polise şikayet et ailene söyle
Hangi şehirdesin yaz bana bi
İstanbul
Yaz bana halletcem
Yaz
Polise şikayet et