Tacizci sapağından nasıl kurtulacağım , beni artık çok korkutuyor?

Eski üniversitemde sınıfımdan biri yaklaşık 1 yıldır beni rahatsız ediyor.
Gecen sene online eğitimde kafayı bana sardı. İlk olarak sesimden etkilenmiş, derslerden sonra kaydi açıp tekrar tekrar sesimi dinlemiş. Fotoğraflarımı hep ss almış ve yaklaşık 1 yıldır onu reddetmeme rağmen beni hala rahatsız ediyor. Engellememe rağmen yeni yeni hesaplar açıp instagramdan istek atıyor. Farklı numaralardan yaziyor. Gidiyor eski sinif arkadaşlarım bana aşık olduğunu söylüyor. Neyseki farklı üniversiteye geçiş yaptım. Ama yinede durmuyor. Bıktım usandım. Psikolojim çökük. Ona benzeyen masum erkeklere bile tiksinti bakıyorum çünkü o takıntı boyutunu çok ama çok aştı. Onun psikolojik tedavi görmesi şart. Yoksa birgün haberlerde benimde erkek terorüne kurban gittiğim çıkabilir. Arkdaşlar çok çaresizim. Ailem duyar ben başlarını benim için belaya sokarlar diye polise bile gidemiyorum. Durum çok ciddi , burada cok uzun uzadıya yazarak detaya girmek istemiyorum. Çevremdeki arkadaşlarım bile bana zarar verebilme ihtimalinden korkuyorlar. Nolur bir şey söyleyin içim içimi yiyor artık
Tacizci sapağından nasıl kurtulacağım , beni artık çok korkutuyor?
Cevapla