Tehlikeli olsa bile adrenalini seviyorum aramızda böyle olanlar var mı?
(Adrenalin vanalarını acmanıza sebep olan şeyler?)
(Adrenalin vanalarını acmanıza sebep olan şeyler?)
Dün yanıma para aldığımı sanıp ekmek almaya gitmiştim. Cebimi yokladığımda olmadığını fark ettim. Fırıncıyla 5 sn bakıştık, sonra tanıdık diye gülüp sonra verirsin dedi. Yaşadığım max adrenalin bu kadar.
40 dan sonra insanın daha fazla adrenaline ihtiyacı oluyor. Bu nedenle motosiklet alacağım.
Akıl der ki-Motor adamı öldürür.
Tutku ve Duygular der ki -Motor adamı yaşatır.
Lütfen sonuna dek izleyin.
www.facebook.com/.../ video linkini paylaşamadım bir türlü
Var ama, her şeyde olduğu gibi adrenalininde fazlası zarar. Ayrıca süreklilik teşkil ediyorsa kalbe de büyük zararları var. Tık tık, tık tık, tık tık, tıııııık tıı...
yok ya ben onotonlugu seviyorum
gerek yok risk alamam hiç boşere dkmf
yoo ben rahatım valla
tam değil ama evcil birriym evde kalmayı seviyorum
risk benimi şim değil
ama eglenceli kmmik biryimde ciddi ve agırbaşlı değilim
sanırm kısmen fldmgdkl
lsdmkldfsm ayenn öyle ldfmklfsd
hızlı yazıyorum ne yapim klksd
Cevap
2Cevap
Ben tuhaf biriyim çözemedim falannn..
Bazen kötüü bazen iyi🥲
Yalnız olmadıgıma sevindim 😃
Evet gerçekten öyle kişilik bozukluğu var bende o yüzden kestiremiyorum işte zor yanı bu😀
😃😃😃😃 neden
Zararım kendime merak etme😃😃
Teşekkür ederim 😊😊😊
Ben de öyleyim en guzelini bulunca
Bro en güzel adrenalin asktır
Ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?