Benim hakkım değilmiydi zayıf güzel olup herkes tarafından beğenilmek bu kaderim mi?

Doğduğumdan beri şişmandım. Yaş oldu 30. Gitmediğim doktor kalmadı. Her defasında bi sağlık sorunu çıktı diyeti ve sporu doktorlar bizzat bırakmam gerektiğini söyledi. Sonra sağlık sorunu çözüldü tekrar başladım spor diyet yine bişe çıktı. Allah beterinden saklasın. Neyse sonra dedim artık ne olursa olsun bu kezde su vi rüs olayları çıktı dünyada. Eee spor salonuna gidemedim. Gidemiyorumda kronik rahatsızlığım var. Ve ben kendime bakınca aynıda 45lik 50 lilk bayanlar gibi hissediyorum. Böyle yaş geçmiş iş bitmiş gibi hissediyorum. Sanki 10 çocuk büyütmüşümde ben bitmişim gibi hissediyorum. Sanki yıllardır kahır çekmiş gbi hissediyorum. Ve diyorumki her şey için çok geç ne hayallerim ne uktelerim. Hiç biri olmayacak dimi. İstediklerimi hiç bir zmaan giyemeceğim ve beni kimse beğenmeyecek sadece 1-2 kişi oda kör topal zayıflasam bile böyle olcak dimi yaştan dolayı dimi? ben ne zaman zayıflıcam ki moruklaşıncamı o zaman zaten kim beğenir ki dul bi adam bile zor alır yani. Kimse kusura bakmasın içimdekilerini döküyorum. 30 yaşında bir kızım ama gel görki bu şişmanlıktan dolayı her zaman toplumda dışlandım. Ötelendim. Şöyle kendime bi bakıyorumda ben olsam bile kendimi almazdım. Zayıf güzel çıtır dururken beni kim napsın. Anca işte 60 lıklar ya da boşananlar bakar dimi. Benim hakkım değl mi yaşıtlarımın beni beğenmesi , güzel iltifat almam falan güzel giyinmem. Kimse bana martaval okumasın olmuyor işte. Her şeyi denedim. Sanırım benim kaderim bu üzülüp ağlayıp yağ çuvalı şeklinde dolaşmak.. ne diyeyim ki.
( Not kuzenimin arkadaşının başından geçenleri yazmış bulunmaktayım. Kendisinin KS hesabı olmadıgı için ben kendi hesabımdan yazıyorum. Ama o takip edicek cevapları)
Benim hakkım değilmiydi zayıf güzel olup herkes tarafından beğenilmek bu kaderim mi?
Cevapla