Yanıcı gaz ne olursa olsun yanma için oksijen gerekir örneğin alev almış bir tüpe ıslak battaniye ile müdahale edilir çünkü yanıcı madde ile oksijen arasında perdeleme yapılır
Roket motorlarının yakıtı farklı. Son teknoloji motorlar sonuçta. Oksijenin olmadığı yerde yanan ateş söner. Fakat yanan ateş kendi içinde oksijen taşıyosa sönmez ki bu da roket yakıtlarında mevcut bildiğim kadarıyla
Şöyleki çok uçuk kaçık konulara kafa yormayı sevmiyorum. Ulaşabildiğim ve keyif aldığım unsurlar önemli benim için. İsterse güneşten 5 tane olsun banane 🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Uzayda jet motoru değil roket kullanılır. Jet motorları yanma için gerekli oksijeni havadan alırken roketler taşıdıkları sıvı oksijeni kullanır
Neil Armstrong videolarında aydan kalkış yaparken jet motoru kullandığını gösteriyor 🤔
Gerçi o aya gidiş olayı tamamen belirsizlikler ile dolu ama 😅
Yok o da bir roket çeşidi
Yine de bana pek mantıklı gelmiyor 🤷
Motor dediğin düzenek sadece yanmada oksijeni mi kullanıyor? Azot vs de kullanılıyor olabilir
NASA'yı çürüttüm bxbxnxbc
Eyvallah
Oksijensiz yanma olmaz, Ysc yanıcı madde ile oksijen arasında duvar oluşturur söndürür 🤔
Vallaha oksijen yanma tepkimesinde var ama yanıcı bir sürü gaz var tasarlanır
Yanıcı gaz ne olursa olsun yanma için oksijen gerekir örneğin alev almış bir tüpe ıslak battaniye ile müdahale edilir çünkü yanıcı madde ile oksijen arasında perdeleme yapılır
Öyle tabi de benim ki fikir sadece
Bende düşünmeye başladım teşekkürler :D
NASA'yı çürüttüm bxbxnxbc
Demi. Durup dururken dertsiz başa dert açtı. İşin yoksa düşün dur
👍 aynen
NASA'yı çürüttüm bdbcbdbc
İçten yanmalı
Yine de pek mantıklı gelmiyor, sana geliyor mu?
Roket motorlarının yakıtı farklı. Son teknoloji motorlar sonuçta. Oksijenin olmadığı yerde yanan ateş söner. Fakat yanan ateş kendi içinde oksijen taşıyosa sönmez ki bu da roket yakıtlarında mevcut bildiğim kadarıyla
Amerikan medyasının oyunu bunlar Apollo da tırt çıktı zaten 🤔
Şöyleki çok uçuk kaçık konulara kafa yormayı sevmiyorum. Ulaşabildiğim ve keyif aldığım unsurlar önemli benim için. İsterse güneşten 5 tane olsun banane 🙂
Mantıklı
NASA'yı çürüttüm hdbcbd