En yakın arkadaşımla konuşmak istemiyorum ayrıca ona karşı birşey hissetmiyorum. Bu beni kötü biri mi yapar?

5 yıldır çok yakın olduğum bir arkadaşım vardı çok samimiydik. Ona her şeyimi anlatmıştım, her şeyimi biliyordu. Ayrıca tek arkadaşım da oydu. Ama hep konuşan taraf bendim, hep ben bu arkadaşlığı sürdürmeye çalışıyordum. Her konuda sürekli beni yalnız bırakıyordu. Ayrıca bana kattığı birşeyde yoktu. Hep ben bişeyler için çabalıyordum. Son zamanlarda artık onla konuşmak istemediğimi fark ettim. Yaklaşık 2 hafta önce de konuşmayı kesmiştim, mesaj yazdığında bakmıyordum. Tuhaf olan da onla konuşmuyorken kendimi aşırı rahat hissediyordum, kafam boşalmış gibi. Ayrıca hiç aklıma da gelmiyordu. Ama bugün bana mesaj yazdı yine. Bu sefer cevap verdim. Ona artık onla konuşmak istemediğimi, ama ona karşı nefret ya da kin de beslemediğimi söyledim. Sadece ona olan hislerim birden yok oldu, onu da kandırmak istemediğimden ve zorla da konuşamayacağımdan dolayı bunları söyledim. Sonra bana bir sürü laf saydı; işte ben çok bencilmişim, aşırı kötü biriymişim, sevgiyi de hak etmiyormuşum... Bu laflardan sonra kendimi aşırı kötü hissettim. Sanki bir bok parçasıymışım gibi. Ya cidden onla konuşmak istemiyorum ama bi taraftan kendimi kötü hissediyorum onu yarı yolda bıraktığım için. Lütfen biri bana tavsiye versin kendimi berbat hissediyorum.
En yakın arkadaşımla konuşmak istemiyorum ayrıca ona karşı birşey hissetmiyorum. Bu beni kötü biri mi yapar?
Cevapla