Arkadaşlar ben 5 yıldır namaz kılan biriydim, başım açık lakin namazımı şükür hiç aksatmadan kılmıştım. O süreçte kendimi çok huzurlu hissediyordum hayatım yolunda gidiyordu işim gücüm olsun. Fakat 4 aylık süreçte son birhayli manevi sorunlar vardı aile olarak olsun, senelerin birikmiş olduğu sabrımında patlak verdiği durumlardan dolayı psikolojim bir hayli bozuldu tükenmişlik sendromuna girdim, namazı bıraktım ansızın, odaklanma sorunu yaşıyordum kafamı veremiyordum. Bıraktığım andan bu yana da zaten herşeyim ters düz oldu, huzurum kalmadı, kötü rüyalar olsun aldı başını gitti, sürekli başlamak istiyorum vicdanen rahatsızlık duyuyorum ama başlayamıyorum ne yapmalıyım lütfen kırıcı olmadan yorumlar yaparsanız sevinirim. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Dün namaza başladım arkadaşlar şükür, teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer