3 AYDIR NAMAZ KILMIYORUM, ÇOK RAHATSIZ HİSSEDİYORUM NASIL BAŞLARIM TEKRAR?

Arkadaşlar ben 5 yıldır namaz kılan biriydim, başım açık lakin namazımı şükür hiç aksatmadan kılmıştım. O süreçte kendimi çok huzurlu hissediyordum hayatım yolunda gidiyordu işim gücüm olsun. Fakat 4 aylık süreçte son birhayli manevi sorunlar vardı aile olarak olsun, senelerin birikmiş olduğu sabrımında patlak verdiği durumlardan dolayı psikolojim bir hayli bozuldu tükenmişlik sendromuna girdim, namazı bıraktım ansızın, odaklanma sorunu yaşıyordum kafamı veremiyordum. Bıraktığım andan bu yana da zaten herşeyim ters düz oldu, huzurum kalmadı, kötü rüyalar olsun aldı başını gitti, sürekli başlamak istiyorum vicdanen rahatsızlık duyuyorum ama başlayamıyorum ne yapmalıyım lütfen kırıcı olmadan yorumlar yaparsanız sevinirim. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Dün namaza başladım arkadaşlar şükür, teşekkür ederim.
3 AYDIR NAMAZ KILMIYORUM, ÇOK RAHATSIZ HİSSEDİYORUM NASIL BAŞLARIM TEKRAR?
Cevapla