3 YILLIK İLİŞKİM BİTTİ AĞLAYARAK VEDALAŞARAK SEVEREK AYRILDIK NE YAPMAYILIM?

Yaklaşık 3 yıllık ilişkim bitti birbimizi hâla çok seviyoruz en son vedalaşmak için konuşurken 5 saat konuştuk öpcükler sevgi sözleri iyi temenniler havada uçuştu çok zor ayrıldık. ayrılırken insan karşılıklı ağlar mı ayrılmak istemiyorum der mi? Saygı anlamında sıkıntılıydık tahammül anlamında sıkıntılıydık bunlar bizi kötü hatırlatmasın diye ayrıldık hâla çok seviyorum onu , ona çok aşığım sadece bazı noksanlarımız vardı özetle birbirimizin ağzına tükürmeyelim diye ayrıldık sizce bi süre sonra tekrar barışır mıyız çok üzülüyorum çok özlüyorum fikirleriniz için teşekkürler.
3 YILLIK İLİŞKİM BİTTİ AĞLAYARAK VEDALAŞARAK SEVEREK AYRILDIK NE YAPMAYILIM?
Cevapla