Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?

insanların yol güzergahı olan boş bir arsa var bu arsaya ve sokağa içip sı*ç*tıklarını atan doğulu bir aile var bunlar nakliyecilikle uğraşıyorlar o sebeple birde 15 tane falan da benim bildiğim ve gördüğüm kadarıyla tırları ve kamyonları var ve tüm sokağa park ediyorlar sanki sokak tır ve kamyon garajı gibi oluyor ve o araçlarından da çıkan çöplerini boş arsalara atıyorlar bu çöpler nedir mesela karton kağıt köpük jilet soda şişesi bardak kavanoz molozlar peçete maske vs ne bulurlarsa çöp konteynırına atmak yerine sokaklara ve boş arsalara atıyorlar bu atılan soda şişeleri kavanozlar bardaklar vs kırılıp insanların ve hayvanların ayaklarına batabiliyor o maskeler poşetler rüzgarda havalanıp insanın yüzüne uçabiliyor hayvanların ayaklarına dolanabiliyor bunun gibi örnekler çoğaltıla bilinir yaani ben ilk önce valiliğe bu durumu bildirdim bir ses gelmeyince de belediye zabıtasına ihbar ettim bunları onlarda gelmediler. bir çok kez kendilerine bildirmeme rağmen gelmediler tamam şimdi geliyoruz diyorlar ama gelmiyorlar ve belediye ne o boş arsaya atılan çöpleri topladı nede buraya çöp atan o şahısları uyardı bende güvenlik görevlisi olduğum için polis arkadaşlardan rica etim onlar gitti bunları uyardılar sonra baktım bunlar tamam memur bey bir daha olmaz özür dileriz dediler. kendi pisliklerini toplamaya başladılar. ertesi gün nedense zabıta geldi bunlarla bir şeyler konuştular sonra onlarda gittiler 2 gün sonra o doğulu ailenin büyüklerinden bir tanesi babamı onlara yakın bir sokaktan geçerken yolda görmüş ve şöyle demiş bir dakika baksana senin oğlun bizi şikayet etmiş her yere her yerden memurlar geliyor oğluna söyle eğer bir daha bizi şikayet ederse bu sefer başka türlü konuşuruz bizde genç askerlik çağında bir sürü erkek var oğlunun üstüne salarız onu linç ederler ayrıca benim tımarhanede tanıdıklarım var oğluna deli raporu aldırır akıl hastanesine kapatırım demiş.. bundan öncede bunların oturduğu binadan, hemen yanlarındaki ve karşılarındaki boş arsaya doğru savurup attıkları 2 adet soda şisesinin bir tanesi biz o yoldan annemle bir akşam üstü giderken tam bizim kafamızın üstünden geçti ben hemen gördüm de elimle yönlendirdim kafamızı eğdik teğet geçti biraz cam şişe değdi bile elime yaani ben bunlara bu şişe buraya atılırmı ayıp az daha kafamıza geliyordu dedim biz atmadık ki diyorlar inkar ediyorlar ama onlar atıyorlar gördük ve bunu hep yapıyorlar bende bunlari mecbur ilgili kurumlara bildirmek zorunda kaldım çünkü artık bunların bu pisliklerinden bıktık olmuyor yaani ben buraları valiliğe şikayet ede ede belediyenin temizlik personeline temizlettiriyorum şikayet etmesem gelmiyorlarda temizlemek için yoksa buralardan çöpden geçilmeyecek inanın o yoldan geçen insanlar sek sek oynayarak geçiyor onların attıkları çöplere basmamak için yaani...
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Boş arsaya sokağa çöp atan bir doğulu aileyi emniyete ve zabıtaya şikayet ettim zabıta ötmüş benim kim olduğumu söylemiş onlara?
Cevapla