Tekrar sınava hasırlanma süreci çok yıpratıyor beni ne yapmam lazım😢?

Bu sene olmayacak calısamamıstım seneye tam anlamıyla çalısayım diyorum ama süreç gözümde cok uzun
Tekrar sınava hasırlanma süreci çok yıpratıyor beni ne yapmam lazım😢?
Cevapla