AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Önemli olan senin mutlu olman ne istiyorsan kimseyi dinleme bence hayallerinin peşinden git
çook tşklr ama alttaki terbiyesizin yorumuna bak
uygun biri çıkarsa hemen evlen bence y lisansı evlykende yaparsın kızlar için 30 yaş az değil
ama çok küçük gösteriyorum avantajı lehime kullanabilirim)
istediğin kadar küçük göster 35 yaşından sonra hamilelik tehlikeli fiziksel olarak ta sıkıntılar başlıyor
ben erkek olarak 30 dayım bende çok geç kaldığımı düşünüyorum
millt çocuk iin evlenmiyo yaa çocukları sevmem ben
olay sadece çocuk değil herseyi burada yazamıyorum ya
yaz yaa şifreli ne var:)
özelden yazacaktım ama gizlisin
Sanki beni anlattin..
tek fark ben yuksek lisans yapiyorum. .
ben de yapcam
Hangi branş
Bence hayatını yaşa ne oku ne de evlen derim 40 olunca anlarsın zaten
Evlenme derim ben o arada ki evlilik isteğini kaçırdığın zaman tekrar o isteğin gelmesi çok zor
hakkında hayırlısı olsun ama bence en kısa zamanda evlen doğru kişiyi bul
1000 dolar teklif ediyorum
NE İÇİN:))
sen ne için istersen ya farketmez benim için. 25 yaşındayım ve seninle her şeye varım.
1000 dolar mi. hakaret ediyor galiba soran
evet sapık garanti:)
arabanın taksitini ödüyorum bu kadar nakit çıkartabilirim 2000 dolar dersen üstünü kredi kartından çekerim sıkıntı değil
Dost hayatına ne dersin:)
o kadra da değil
Peki bizden istedigin nedir.
Hayat kısa, 29 dan sonra akademik kariyerde zor.
33 yaşında yapan var yaş sınırı 35 akademisyenlikte
Evet 50 den sonra yapanda var ama istisna...
var da 50 yaşına doçent olursun
50 den sonra yüksek lisans ve öğretim görevliliğine başlayanda var. MYO lar lisans mezununu bile kadroya alabiliyor. Bizim okulda emeklilikten sonra akademik kariyere başlayan (O dönemde emeklilik 43 yaştı) 55 inde yardımcı doçent biri vardı. Ama bunlar genelde istisna, Amerikada 80 inden sonra doktora yapanda var ama istisnalar kaideyi bozmaz.
:))) bençok küçük görünyom sorun değil
Nerden mezunsun?
Nerde yaşıyorsun?
Ankara üniv
Hangi bölüm?
aşağıdaki yorumları oku bence
Amannn sende...
Bnce yazik etme kendine
Evlen
İYİ DE İSTEMİYORUM öğretmenlik okudum daha atamam olmadı 74 aldım bilmiyom nolcağını
Yasin iyice ilerlersek tuh vah dersin
se evlisin sanırım çocuk mu bakyon:)
Hayr ben 22 yasndayim ;) senden katbekat gencim ;)
ama senden küçük görünüyorum ciddiyim:))
Mahallenin kedilerini besleme yaşına az kalmış:D
abartmaa:))
sen de fazla geç kalma:Pp
yaa 30 yaşına gelsem de 25 diyolar 40 yaşında en fazla 27 olurum cidden minik görünüyorum ben ünivteeyken 17 yşındamısın derlerdi
Anlıyorum ama gösterdiğin yaş kimlikte yazabı etkilemez;)) aynı hataya ben düştüm, yıllarca genç gösteriyorsun dediler, ki öyleydi.. 2-3 sene önce askerden yeni geldim diye yeni tanıştıklarımı kandırıyordum:P, ama bu sene yaşımı gösteriyormuşum gibi geliyor aynaya bakınca, ya da bazı şeyler için geç oluyormuş gibi geliyor;)) öyle 40 a gelince 27 gösteririm diye bir şey yok;)) hayatı en güzeli gösterdiğine göre değil kimliğine göre yaşamak;)) bırak göründüğün yaştaki gibi yaşamayı, olduğun yaşta genç görünmenin avantajını kullan;))
öye yapıyorum ama evlilik bana çok uzak kelime
Sen bilirsin, yaşın ilerledikçe yaklaşmaz daha da uzaklaşırsın;) ben söyleeiyeyim de;)
bu gidişle ben aşık olamıycam zaten:)
Evlen sonra aşık ol:P eskiden öyleymiş:)) şaka bir yana etrafına bak, kariyere o kadar odaklanmışsın ki, brlki sana aşık olan birileri vardır, sen de onlardan birinden hoşlanırsın;))
soruyu ben göremedim ? :))
soru şu evlenmek zorunda değilim yani buun nesi anormal
anormal oldugunu kim söylede ki?
illa ki değilsin tabi sen istemedikten sonra kim karışabilir senin hayatına?
iştee zaten minik görünüyorum ama ailem ben çalışmadan zorlar diye korkuyom
ailenin derdi torun tombalak sahibi olmaktır ondan evlendirmeye calısırlar seni ;) sen kendi hayatını yaşa ne istiyorsan onu yap :) hem o kdar okumuşsun heba etme planlarını zaten kısmette varsa gelir şamdan yemeden kısmette yoksa ne gelir elden ;)
aynen kader kısmet
Sadece Dusunuyorsun :)
öyleyse varım:)
BEnde VArım: ) (:
Kafana göre takıl ablacim
oyy ablasıı tşklr:))) ee ben senin kardeşin grünümlüyüm :P
Bende 23 yaşındayım evlilik banada uzak ablaggghh :D
kaça kadar evlenmemeyi düşünyosun :D
atanayım sonraa aşık olursam belki:)
aşık olursam BELKİ bide :) uğraşmasydın yüksek lisansla ben alrdm seni.. :)
:)))
Ne okudundna yüksek yapacan
türkish teacher
Yükseğe ne gerek var.. Ben mühendislik okudum gerek görmedim.. Lüzumsuz bişi
yok eğitim bilimleri enstitüsi şart ailemin çenesi 2 sene kapanır uzaktayım yaa:))
ne mühendisliği
Tünel mühendisiydim ben daha doğrusu jeoloji.. Tüneli bıraktım büro alacam şimdi.. Aile çenesiyse Master bile yap :D
valla yapcam
Yap valla.. Ağır müesseselerden uzak dur :D
Akısına bırak derım bn ;)
bencede
hersey olacagına varır... :) şu an keyfını cıkart herseyın ;)
TŞKLR
benimle evlenirsen beraber ders çalışırız :D
sapık yaa:)
ne sapığı ya normalde işim var ama genede kpssye çalışıyorum daha güzel bir iş edinirim diye
kız hala burdamısın git ders çalışsana alla alla :D
Ben yaptım, sende yap.
neyi yaptın:)
Master, iş, tek yaşam.. Zor ama güzel
bizim hoca 40 yaşında doçent hiç evlenmemiş prof olduu onun izindeyim:)
:)) O kadar da değil, adam kimbilir neler yapıyordur gizli gizli :) hiç gerek yok
:)) yook ya prof olduu kadın feminist benim gibi:D
Aklıma hababam sınıfından perran kutman geldi :)
Youtube: Hababam Sınıfı / Perran Kutman Şener Şen'e ders veriyor!
ben de feministim :))
Feministlik şayet kadınlara saygı duymak ve haklarını aramaksa aynı fikirdeyiz, ancak erkek düşmanlığı ise feminist olduğunu sanmıyorum :))
memur olursan topuklu giyecek misin
ne alaka
belirli boy topuk yasak da ondan sordum
ne bölümü okudunki? D
bıktım yazmaktan türkçe öğr
senin çalışmayana niyetin var mı :D
yani senin bölümün ordinaryus türkçe öğretmenliği yok sanırım :D
enstitü var eğitim bilimleri
fazla hırslısın.
hırs değil işim yook işi olmayıp evlenen arkadalarım şu an çocuk bakıyor
ders çalışamayacagın için 30 yasına gelmiş evlenmiyorsun buna hırs denir.
ne alkaka daha yüksek lisans yapcam bölümün açılmasını bekliyorum istemiyorum çocuk bakıp ev temizlemek iyi bir ünivtede okudum bunu haketmiyorum sadece
Okulu bitirmenin üstünden seneler geçmiş, yüksek lisans şimdi aklına gelmiş. Hayır madem üniversite mezunusun, işin neden yok?
korunursan cocuk bakmazsın
her üniv mezunu işini şipşak bulamıyor ben türkçe öğretmenliğini okudum atamaya bağlı her şey atama sayısına üstelik mezun olalı 2 sene oluyor çok mu yüksek lisans her yşt yapıllırr onun yaşla alakası ne
Bosver. Gel evlenelim.
hangi bölümden mezunsun
türkçe öğrt
güzel meslek
meslek güzel hala atanamadım
Uygulama gecmek gerek
yolunda devam et
dalga mı geçiyorsun
YL yapcam diyosun. aynen devam et diyorum. dalga mı geçiyorsun diyorsun?_? dbjkfnkjfgnk?
Evde kalmişsin 😊
hıı sağol:)) senin çocuğun gibi görünüyorum bee :)
Yaşa bakarim ben 😉
Zor senin işin
bakiremisin peki
salakmısın sen
kaç gösteriyosun ki?
24 25
şanslıymısın. kafadan bir 5 6 yıl daha rahat takılabilrisin
:))
Evlen benle
oldu başka isteğin:)
Sen yine bir dusun