Arabanın altında su mu damlıyor yağ mı çözemedim :// Erkekler yardım :/?

Az önce3 arabayı çalıştırdım garajdan sonra garajın kapısını kapatmak için arabadan indiğimde yerde bir hiza boyunca azcık ıslaklık vardı. Ben de çalıştırmadım daha eve çıktım evde yalnızım ailem yok.
Ne yapmam gerekiyor? Çıksam bir şey olur mu?
Silivri tarafından İstanbula gidicem çünkü
Arabanın altında su mu damlıyor yağ mı çözemedim :// Erkekler yardım :/?
Cevapla