Ustam keyifli bir başlıkla gelmişsin ama işin biraz sıkıntılı gibi görünüyor. Fotoğrafa bakınca dökülen sıvının koyu rengine bakılırsa yağ gibi duruyor. Eğer mazot olsaydı biraz daha açık renk ve fazla yayılmış olurdu.
Yarın yatamazsan biraz beklemek gerekecek gibi. Şimdi hemen bir tamirci gözüyle bak derim. Kamyonun altına eğilip kontrol yapmayı ihmal etme. Yağ kaçağıysa fren veya motor yağlarını mutlaka kontrol et, elin boş dönme! 😅
En İyi Cevaplar