Boyum 1.70, fiziğim vs gayet kadınsı. Ve 15 yaşlarımda beni hep 18, 19 sandılar. Şimdi de 18 yaşındayım 15 falan sanıyorlar. E devlet istedi benim de e devletim yok, yanimda da kimligim yoktu. Arkadasim 20 yasindaydi resmen musterilerin icinde pesimize dustuler kafa goz dalacaktim. Sonra yerim boyle isi dedim, baktim hep moruklar var gittim barlar sokagina. Ne karisan oldu ne laf atan. Gorgusuz hanzolar ya. Acayip rezil ettiler beni.
Sizce bugun kimligimle oraya gidip racon kessem mi hanzolara 🤦♀️ ya da bir daha o sokaktan dahi gecmesem mi.
Sizce bugun kimligimle oraya gidip racon kessem mi hanzolara 🤦♀️ ya da bir daha o sokaktan dahi gecmesem mi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kimliksiz gezilir mi yahuuuuuu
Ben olsam giderdim tekrar, gösteririm kimliğimi :Pp
ama onalrin yerinde olsamda almayabilirdim çünkü çok ceza kesiliyor işletmelere.
S. S barlar sokağın da kim ne karışacak
Meyhane ye almazlar gençsiniz girin bir bara bira enson 40 tl civarınday dı 2 ay olmuş 😂👏👏
Sen de mi Eskisehirdesin
Yakınım bir kaç saatlik yol
18 yaşında e devleti yok kimlik taşımıyor gjfgjfghgjhjh zekasız seni
En azindan senin gibi fake fotograf kullanan ozguvensiz cirkin kezonun teki degilim. Milletin fotosunu kullaniyo 🤣 noldu dis gorunusunle cok mu derdin var?
Kendi fotoğrafım?
Ahahahah pinterestten kimin fotografi olabildigini gorebiliyorum yabanci bi kiz
Acayip asagilik kompleksin var yaziik uzuldum sana
Salak mısın nesin eskişehirliyim ben de sümer mahallesi buyur gel görüselim kafayı yemiş yazık
Meyhaneye almıyorlar zaten öyle pek, ne işiniz var. Gidin Hangover'a Public'e barlar sokağındaki yerlere oturun mis gibi için
Kimlikle gitseydin. Ne bu tavır? Adam işini yapmış hanzo olmuş. Way be
Sakın ol şampiyon. Racon kesme. Daha memnun olacağım bir yere gidip eğlenmene bak.
Haha 😂😂😂
Geçmiş olsun.. her genç kızın başına bu tür ooaylar gelir
Kimliksiz polis gelse nezarete götürecek 18 yaşına gelmişsin ama kimliksiz gezmeyi öğrenememişsin.
Ne biliyim ogretmediler amça ya niye kızıyosun
Kızarım insanlar görevini yapıyor hanzo oluyor. İşini yapan insanlara saygı saygı anladın mı? Yeğen
Haklisin galiba ama ne bileyim 18 den kucuk olmadigim halde kucuk musamelesi gormek sinir bozucu
Merak etme 30 gelince de küçük gözükmek istersin insan oğlu küçükken büyümek büyüyünce de küçük gözükmek ister
Kimliksiz dolaşmak bile suç
Ay ben ne biliyim ya kimligim hep annemin cantasinda annem halleder her seyimi
Karakola düşünce de halleder
Kimliğini gösterseydin
Kimliksiz dolaşmak suç
Kimliksiz dolaşma suç
Gercekten mi?
Evet, polis kimlik sorsa naneyi yersin kimliksiz dolaşma hiçbir zaman reşitsin artık
Tamam
Kimliğini göstermedin mi
E senin hatan kimliksiz gezilir mi
kımlik yok mu