18 yaşındayım küçük gösteriyorum diye dün meyhaneye alınmadım. Nasıl bir saçmalık bu ya?

Boyum 1.70, fiziğim vs gayet kadınsı. Ve 15 yaşlarımda beni hep 18, 19 sandılar. Şimdi de 18 yaşındayım 15 falan sanıyorlar. E devlet istedi benim de e devletim yok, yanimda da kimligim yoktu. Arkadasim 20 yasindaydi resmen musterilerin icinde pesimize dustuler kafa goz dalacaktim. Sonra yerim boyle isi dedim, baktim hep moruklar var gittim barlar sokagina. Ne karisan oldu ne laf atan. Gorgusuz hanzolar ya. Acayip rezil ettiler beni.
Sizce bugun kimligimle oraya gidip racon kessem mi hanzolara 🤦‍♀️ ya da bir daha o sokaktan dahi gecmesem mi.
18 yaşındayım küçük gösteriyorum diye dün meyhaneye alınmadım. Nasıl bir saçmalık bu ya?
Cevapla